hallo allemaal, vanmrogen positeif getest maar wil nu dus vitaminie gaan slikken aangezien ik snel duizelig ben en flauwval dus extra tablettjes kunnen geen kwaad bovenop me fruit. Maar welke raden jullie aan? welke zijn goed? dan kan ik ze straks gelijk gaan kopen bedankt alvast
Ik slik gravitamon. Werkt prima, maar bij duizeligheid weet ik het niet want heb daar zelf geen last van. Floradix geeft ook extra energie misschien werkt dat wel tegen de duizeligheid. Gefeliciteerd trouwens!
Hoi mede mei mama! Ik heb er ook over gebogen nadat mijn test positief was. Ben na veel googlen uitgekomen op VSM puur mama zwangerschapsvitamines en El Mare tijdens de zwangerschap. ben nu gestart met de VSM omdat daar vitamine B6 inzit en dit helot bij misselijkheid. Na lang zoeken ben ik er trouwens wel achter dat het niet zo heel veel uitmaakt, als je maar zwangerschapsvitamines neemt. Die staan allemaal onder toezicht en alle benodigde vitamines zitten erin! Groetjes Elke (1 mei uitgerekend )
Ik slikte altijd Gravitamon (maar volgens mij maakt het geen bal uit hoor ). Die floradix is inderdaad voor je ijzer...maar dat zou ik wel even kortsluiten met je vk als je daar geweest bent.
okee bedankt met de zwangerschap van alysia ook steeds ijzer tekort gehad toen ook veel aan ijzertabletten gezeten maar zal ik inderdaad bespreken ik ga vanmiddag in eider geval wat kopen
Hoi Ik heb ook de zwangerschap vitamines van vsm! Kun je de hele zwangerschap en bv periode doorslikken groetjess
Volgens mij maakt het heel weinig uit. Er zit alleen wel een groot verschil in qua prijs. Kruidvat eigen merk kost bijv. 4 euro voor 90 pillen. Terwijl gravitamon en andere merken vaak 10 euro of meer kosten.
Gravitamon is idd erg goed.. Floradix mag je gewoon gebruiken dus snap niet waarom je het zou moeten overleggen?
Maar ben je dan nog niet begonnen met vitamines (foliumzuur)? Ik slik davitamon Fem-Natal. Van Gravitamon werd ik misselijk, heel raar.
ik slik de foliumzuur van de kruidvat al een hele tijd.. maar je hebt ook van die specia met extra vitamine dacht ik en aangezien ik een slechte fruit eter ben ga er nu wel op letten maar toch wou ik graag wat goeds erbij doen
@Natassie, jaaa, gelukkig, stom van me dat ik dacht dat je niet zou weten dat je foliumzuur moet slikken. Ik zal het niet weer doen.. Ja, ik denk wel dat de pillen allemaal hetzelfde zijn. Ik vind de verpakking van Davitamon Fem-Natal gewoon mooi. En handig om uit te drukken. Bij Gravitamon moet je zo met je vinger onhandig in dat potje. (en misselijk, bah.. ik dacht steeds; "waarom ben ik zo misselijk".. tja, totdat ik stopte met Gravitamon)
haha okee nee wist het van foliumzuur maakt niet uit hoor dus gewone die van de kruidvat nemen als ik eht zo lees dan is het goed bedankt ladies: )
Floradix mag je zeker gewoon gebruiken...maar als je je zo voelt is het niet verkeerd om even bloed te prikken. Staalpillen kunnen meer doen dan Floradix, ook is het handig voor je vk om dit te weten (ze houden je niet voor niks onder controle he). Dit is de enige reden waarom ik dit tegen TS zei.
Floradix is sowieso goed, Staalpillen zijn veel slechter omdat je daar een hele harde ontlasting van kan krijgen, van Floradix niet (die vloeibare dan) Plus dat je ijzer gewoon zo hoog mogelijk moet zijn. Floradix kan je dus gewoon rustig gebruiken, zit naast ijzer ook nog veel andere vitaminen in!
Ik nam de eerste paar maanden omnibionta pronatal. En nu neem ik omnibionta pronatal + dha. Dat zijn twee pillen per dag, één met alle vitamientjes, en één met extra dha (visolie, omega3) voor de hersenen van de beeb.
ik heb gravitamon gekocht een pot van 100 dus denk dat deze wel goed is. En ik koop die staal dingen nog niet omdat ik toch onder controle altijd word gehouden ivm ijzer tekort. Met me zwangerschap van Alysia ook altijd gehad.. maar bedankt dames.. deze werden me trouwens aangeraden bij de etos.. en die van kruidvat zelf komt net zo duur uit. daar zitten er 60 in en 2 per dag kost 7,50 en gavitom is 16 euro voor 100 tabletten dus 3 maanden en deze was het beste zei ze dus bedankt nogmaals