Ik heb vandaag nieuwe staal tabletten gekregen van de VK omdat ik van die vorrige echt weer super misselijk werd dus nam ik die maar niet meer in. Maar vanaf wanneer voel je je wat fitter enzo? Want tja dat vind je nergens en ben toch wel benieuwd wanneer ik eventueel wat levendiger ga voelen. Veel liefs Fleur
Ik heb bruistabletten en dat zijn er 30 erna zou het beter moeten gaan, ik zit nu op de helft en merk dat ik wel weer wat fitter ben
Ik heb nu ook bruistabletten. Hoeveel moet jij erop een dag innemen. ik moest maar kijken ivm misselijkheid wat me maag accepteerd of ik 1 of 2 tabletten doe innemen op een dag
ik heb van die rode, moet je een half uur voor het eten (later zag ik ontbijt maar dat trek ik echt niet) innemen. ik hoef er maar één per dag maar word er hondsberoerd van...
Ik zit nog in de fase voor de staalpillen en slik nu Floradix. 3 per dag. Gebruik ze nu 3 weken maar merk er nog niets van.
Sorry Dames, Volgens mij duurd het minimaal een maand, voor het effect heeft. Maar zeker met het oog op het bloedverlies tijdens en voor de bevalling is het goed om alvast aan te vullen!