@wendy: hoe later hoe beter is het devies stiekum want hoe langer ze bij mams blijven (willekeurig of het een raskat is of niet) hoe socialer en opgevoeder ze zijn voor je ze in huis krijgt. merk het verschil hier ook erg goed raskat die tot bijna half jaar bij mams (en de rest van de cattery) is gebleven... is 30x socialer dan ons asielpoesje dat hier loopt vanaf 8 weken (en dus voor die tijd al in het asiel zat) het asielpoesje is dus degene die laatst gesteriliseerd is dat is pas gedaan nu ze bijna 2 is en de krolsheid uit de hand begon te lopen.. omdat ze gewoon doodsbang voor alles en iedereen is. nou zit er een wat vervelender verhaal achter dit poesje dan enkel vroeg weg bij mams... maar het verschil is echt idioot groot wil niet zeggen dat het niet goed komt als poes 8 weken is als je dr krijgt hoor en ze zijn natuurlijk wel ubercute als ze zo klein zijn. en met 3 maanden zijn ze alweer heel stuk groter. maar ik vind de keuze toch altijd erg moeilijk zo klein zijn ze zo cute.. maar ik vind socialer toch prettiger onze abby kon je altijd letterlijk gewoon aan dr staart optillen z onder dat er gemopperd werd nu is ze wat aangekomen.. en eh.. voelt het wat minder prettig zegmaar maar wel cool dat je ook weet van wie het nestje is lovewinnie dan kun je ook nu ze nog superklein zijn vaak gaan kijken dat lijkt me erg gaaf