ik zie net dat we met z'n allen bijna de grens van 1 miljoen berichten hebben bereikt op zwangerschapspagina.nl !
We moeten eigenlijk een prijs uitreiken aan degene die het miljoenste bericht plaatst.... Waar zie je dat staan trouwens?
Jaja, we doen hard ons best ik zat me trouwens af te vragen of iemand kan kijken hoeveel berichten ik gemiddeld heb per dag? Ik kan dat bij een ander wel zien, maar bij mn eigen profiel niet volgens mij....
@Racebabe: Alles over Racebabe Senior Member Lid sinds: 16-3-2007 Gebruikersgroep: Geen Totaal berichten: 729 [0.07% van het totaal / 10.41 berichten per dag] (kun je zien bij gebruikerslijst,maar ik kan het bij mezelf ook zien als ik onder een berichtje van mezelf op profiel klik.)
Ohh okey, dank je wel Lucia toch iets beter mn best doen om 0,1 % van het totaal te halen Maar 10 per dag vind ik netjes
wie was het nou? volgens mij was ik het! Ja ik zal ff mijn bankrekeningnummer doorgeven, dan kunnen jullie allemaal ff geld storten. Dan koop ik er zelf wel ff een leuk cadeau voor hoor! geen probleem!