Hallo Ben benieuwd naar het totale kosten plaatje mbt schutting en poort per meter incl montage Ik kwam voor een standaard uit op 64 met meter en de poort 250 euro voor 100cm breed Het gaat om een stukje voortuin en de zijkant van ons huis Breedte voortuin 7.5 meter dan schuin 2 meter Breedte zijkant huis 13.10 meter e. Breeedte 2.10 meter Als ik berekend kom ik uit op zo 1900 euro best veel geld en dan heb ik de achtertuin niet eens gedaan Iemand suggesties of sites
Als je je schutting bij de praxis koopt komen ze hem zetten voor 55 euro per scherm en er zit nu 25% korting op tuinhout.
Ik weet niet waar je woont, maar Tuinhoutgroningen heeft 8 meter schutting voor 165,- Mijn schoonouders hebben daar ook gekocht en is met alles goedkoop. Zit je alleen nog met het plaatsen van de schutting. Als je dat door een hovenier laat doen ben je misschien 300-400 euro kwijt. Is een stuk goedkoper dan de 1900 die jij zegt.
Heb een ander bedrijf die vraagt nu 1560 Ik wil juist iemand die alles tegelijk doet dus niet weer iemand moeten zoeken Maar zal is kijken op de site bedankt voor de tip Gamma vraagt 68 euro per schutting monteren ook duur
Onze schutting was incl plaatsen 62,50 per meter. Voor snelbeton bij de palen nog 5 euro per paal extra. Alleen van de poort weet ik de prijs niet meer...
8 meter schutting (2x2) met palen, en hangwerk. Incl bezorgen 315. Een vriend helpt met de schutting plaatsen, 100 (deels ook bij het verwijderen met de coniferen)
Ja ik ken niemand die dat kan helaas Hier is wel voortuin 9 meter met. 2 hoeken En zijkant 11 meter behoorlijk dus
Hir door goed bedrijf laten doen 115 euro per meter inclusief de betonpalen, plaatsen en zand 8 jaar garantie en na 3 jaar inderhoudsbeurt
Heb besteld 21 planks voor 60 euro de meter incl beton Kom ik uit op 1500 euro Achtertuin staat ook op ons lijstje maar die komt later daar zouden we 1950 kwijt zijn. Tuin is echt heel groot Iedergevak beetje bij beetje Vorig jaar kunst gras gedaan