even een leuke topic met leuke dingen die je hebt mee gemaakt met de kleine die je nooit meer zal vergeten. zo zal ik nooit meer vergeten dat mijn moeder last had van haar been was iets gebeurd.. en toen liep ze strompelend door de kamer heen.. mijn kleine vent kreeg echt de slappe lach! ik kwam ook niet meer bij!
1 ding wat ik nooit weer vergeet= Dat na een week nadat ik bij mijn ex weg was mijn zoon plots begon te kraaien van plezier in de box! had die nog nooit eerder gedaan nl. altijd stil en teruggetrokken. En na een week een supervrolijk ventje. Ik vergeet dat moment nooit weer ik hoor um nu zo weer kraaien zoals toen (heerlijk moment)
Er zijn zoveel leuke momenten! Maar dit vond ik wel een erg leuke als zeg ik het zelf... Mijn zusje kwam eten (dat doet ze wel vaker, maar dit was 2 maanden terug toen het gebeurde) en ik zat onder het eten heel de tijd met haar te kletsen en toen keken we allebei naar mijn zoontje en die had zijn vingers in zijn oren gedaan. Hahahah ik moet er om lachen nu ik het weer voor me zie
M'n dochter is bezig met zindelijk worden. Zat laatst op t potje en zei dat ze poepie moest doen. Ik vroeg 'poep je al bijna?'. Ineens begint ze te zingen: Ik poep al bijna, ik poep al bijna maar nog niet helemaal Ik lach helemaal in een deuk waardoor zij het nog ff 10 keer herhaalde natuurlijk Heerlijk zo'n peuter!
Toen mijn meisje maandag eindelijk vooruit wist te komen. Op haar eigen manier, dat wel, maar ze komt vooruit!!