Meiden mijn konijntje van 1,5 jaar is vanmorgen in mijn armen gestorven.. ik ontdekte gister avond dat ze al een paar dagne niet at.. naar de dierenarts geweest en toen bleek dat ze in shock was ,, ze heeft een prik gehad,, en medicijnen voor haar oorontsteking,, en heb haar de hele nacht dwang voeding moeten geven,, (vreselijk is dat).,, en vanmorgen lag ze heel raar dus ik heb haar opgepakt en toen rustig tegen me aan gelegen en ze is heel rustig heen gegaan,, maar voel me zo rot ze was echt alles voor me.. kan iemand me opvrolijken? Ik weet echt even neit meer wat ik moet doen,., ben voor mijn gevoel helemaal van de wereld,,
Dat is heel naar voor je. Maar je moet toch verder, probeer er over te praten. Denk maar aan alle leuke dingen van het konijn en het verdriet wordt vanzelf minder, geloof me maar!
Jeetje meid, das niet leuk. Ik hoop dat ze wel rustig is gestorven, ik weet uit ervaring dat het ook minder leuk kan. Het beste wat je nu kan doen is lekker huilen en alles eruit gooien. Je zult zien dat het dan straks wat beter gaat. Verlies van een huisdier kan je heel diep raken, net of je je beste vriend verliest. Praat er met iemand over en laat het verdriet even zn plekje vinden. Dat gaat niet in 1 dag, maar het komt zeker goed.Dus gooi alles eruit en ga daarna iets leuks doen. Liefs, Duveldraakje
he wat vervelend voor je ik hoop dat je er weer snel bovenop bent! neem je wel weer een konijn of niet meer? succes! groetjes esther
ja denk wel dat ik weer een kleintje neem .. Deze heb ik zelf opgevoed,, ze was ondervoed teon ik haar kreeg dus met baby voeding en een flesje gevoerd,, daarom is het nu zo moeilijk om afstand te nemen.. Ik ga misschien van de week even op mijn gemak kijken of iemand een leuk nestje met jonkies heeft,,ze zal niet vervangbaar zijn.. want ze was apart,, bedankt voor jullie lieve berichtjes
Agossie, das nooit leuk ! Maar ik heb misschien wel leuk nieuws voor je dan: de collega van mijn man heeft konijntjes en die hebben acht weken geleden jonkies gekregen. Afgelopen dinsdag heeft mijn man er eentje voor ons dochtertje meegenomen. Hij heeft nog meer kleintjes. Hij woont in Assendelft (Zaanstad), misschien dat je er eentje van dat nestje wil hebben ?
Oh dat is wel erg leuk,, maar ik weet niet of ik zo snel al weer een nieuwe wil.. ga het eerst allemaal even een plaatsje geven,, Lief van je aanbod,,
Bedankt allemaal.. Heb haar begraven in de tuin,, nu haar spulletjes nog even opruimen en dan.. komt het wel goed,, kusss lin