Zit een beetje met een dilemma. Dit weekend heb ik buikgriep gehad, met als gevolg dat de productie flink gekelderd is. Nu weet ik dat ik met heel veel geduld en kolven het weer op gang kan krijgen, maar ik vraag me af of ik zuivel bij kan geven en 's ochtends en 's avonds kan voeden. Maar stel dat de productie daar helemaal van stopt (had al niet in overvloed ondanks veel aanleggen en kolven) is het dan ook alleen met zuivel 'op te lossen' of moet ik kunstvoeding gaan geven, daar heb ik eigenlijk niet zo veel oren naar. Ben benieuwd!
volgens mij als je gewoon zoveel mogelijk aanlegd+ btj bijgeven is het niet erg...als je alleen maar geen voeidng gaat vervangen. Dus gewoon de voedingen geven die je normaal geeft en tussendoor extra aanleggen/kolven en dan nog wat zuivel lijkt me geen kwaad doen voor je productie... maar mss heb k het verkeerd? (en als er geen allergieen zijn)
Dank je voor je reactie! Ben inderdaad dubbel zo veel aan het aanleggen, maar ze is bijna negen maanden en eerst dacht ik te willen afbouwen met voeden, maar stond gister voor de kunstvoeding in de winkel en dacht toen dat ik er nog helemaal niet klaar mee ben .