Hallo allemaal, Vandaag een erg grappig voorval, wat ik toch even met jullie wil delen. Het favoriete gerecht van onze bijna 3 jarige dochter is pizza. Ze is er helemaal dol op. (lekker zelfgemaakte met van alles erop) Nu gingen we vandaag dus pizza eten, en toen vroeg ze zich af of F van 4 maanden niet ook wat pizza wilde. Ik haar netjes uitgelegd dat F. alleen mamma's melk drinkt, maar dat als mamma zelf pizza eet, mamma's melk misschien ook wel een beetje naar pizza gaat smaken, dus dat hij het dan toch een beetje kan proeven. Nadat ik dit had uitgelegd, klom dochterlief op schoot, huppa, shirt omlaag en ze wilde mijn bh losmaken, waarop ik heel verbaasd vroeg wat ze aan het doen was. "Ik wil pizzamelk drinken mamma"
aach wat schattig!! Wij hebben het hier ook regelmatig over pannenkoekenmelk, boerenkoolmelk etc., pizzamelk hebben we nog niet gehad, ga ik ook snel eens maken
Haha, super! Hier vonden de kids van mijn man dat ook altijd een fascinerend idee, dat de melk gaat smaken naar wat ik at. Zaten we idd iets lekkers te eten en zeiden ze: Ha, dat krijgt Thirza morgen ook!