'DNA-onderzoek bevestigt vondst resten Lisanne Froon' | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Pff. Wat heftig is dit zeg!
Ja, ik las het. Echt verschrikkelijk! (Er is trouwens gisteren een topic gesloten omdat de familie van de meiden een beetje media-stilte wilden, dus uit respect gesloten, weet dus nog niet zeker of deze wel 'mag', ik wilde bijna ook al dit topic openen.)
Verschrikkelijk! Maar ben wel blij dat de ouders weten waar ze aan toe zijn. De periode van onduidelijk over de vermissing is voorbij. Hoop dat het andere meisje ook gevonden (het liefst nog in leven) wordt. Sterkte voor de familie.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Ik hoop dat de nabestaande van het andere meisje ook snel wat horen.
Verschrikkelijk... Maar wordt er nu van uit gegaan dat ze dood is..? Ik bedoel.. Ik dacht, Zonder een voet kan je overleven toch...? Is wel erg ver gezocht.. Maar toch spookt dat door mijn hoofd
Zonder een voet kan je leven maar er waren toch 2 schoenen gevonden, bovendien moet iemand wel na ziekenhuis kunnen om t overleven zonder voet en stel ze heeft dat waarom dan tas met spullen achterlaten ????
Heftig inderdaad... Zo jong nog en een heel leven voor zich! Hopelijk snel duidelijkheid voor de familie van Kris. Hoewel dit wel een hele tragische en trieste zekerheid is. Op nu.nl staat dat er naast de voet ook het bekken gevonden is.
In de tekst staat dat ook een deel van een bekken is onderzocht dus ze zal helaas niet meer leven en "alleen maar" een voet missen ben ik bang. Uiteraard sterkte en gecondoleerd voor familie
Uit respect een slotje? Dat gespeculeer haalt niks uit. En of je kan overleven met 1 voet, zulke reacties vind ik vrij walgelijk moet ik zeggen... De resten zijn gevonden in onherbergzaam gebied, middenin de rimboe...