Ik zou me niet druk maken om je gewicht. Zolang de kleine goed groeit. Ik loop nu tegen het eind aan en ben tot nu toe in totaal maar 7 kilo aangekomen. De kleine groeit goed, ik eet verder goed, dus verder is er niks aan de hand.
ik ben nu 17 weken zwanger, en zit 3 kilo onder mijn startgewicht. ben de eerste weken erg misselijk geweest, waardoor ik geen zin had in eten, laat stáán snoepen. door het niet-snoepen toen, ben ik dat nu wat 'ontwend'. misschien dat ik daarom niet aankom? mijn buik is wel flink dik al, maar benen/armen/billen zijn dunner dan voor ik zwanger werd. mocht ook wel; ben volgend BMI net ietsje te zwaar. ach, ik zie wel, maar het lijkt me toch sterk dat ik nu nog 25 kilo ga aankomen ofzo.
hoi ladies, ik heb 3 zwangerschappen achter de rug en allemaal tot 6 kilo aangekomen hoewel ik best een stevige ben, ik hoef maar naar eten te kijken en ik kom al aan, bij wijze van spreken,dus toen ik zwanger werd van mn eerste dacht ik, dat ik de 90 wel zeker zou haal, maar gelukkig bleef het bij 3 kilotjes...ben nu wel benieuwt bij deze zwangerschap,nu al ben ik 2 kilo aangekomen groetjes jasmine