We hebben nu 2 meisjes namen: Saar en Maren 3 jongensnamen: Tygo, Tieme, Mats. Wat vinden jullie hiervan??
Saar en Mats! Maren: Weet niet zo goed hoe ik dit uit moet spreken. Tygo: Vind ik een beetje te hard Tieme: Mwah
Ik vind Saar en Maren beiden erg leuke namen! Maar kies voor Saar. Tygo, nooit leuk gevonden. Tieme, gaat wel. Wat vind je van Ties?? Mats, leuk! Dus Saar en Mats.
Maaaaaren zo zeg je het.... Ties hadden we, maar al gezegd tegen mensen dat die het niet wordt haha.. Misschien niet zo handig.
Ties vind ik niet leuk, Tieme ook niet (denk dan ook meteen aan die Marianne Tieme van de partij voor de dieren). Tygo vind ik wel leuk, Mats ook. Saar vind ik leuker dan Maren, maar Maren vind ik wel leuk.
Ja Tymo hebben we ook al over nagedacht, maar we neigen heel erg naar Mats. Ben erg benieuwd wat andere mensen vinden.
Mats is al vrijwel zeker,ook mede door de reacties haha. Is Mats niet een scheldnaam? We neigen toch ook meer naar Saar....
Ik vind Saar en Maren allebei leuk, maar als ik moet kiezen ga ik voor Maren. Van de jongensnamen vind ik eigenlijk alleen Mats leuk.
saar en maren zijn allebei leuk! jongensnamen vind ik alleen mats leuk. en scheldnaam??? nog nooit van gehoord... zelf ken ik een mads (omdat mats ze teveel aan de matsweken deed denken van de c1000)