Wie heeft er leuke suggesties voor mocht onze zoon een broertje krijgen? De meisjesnaam hebben we al wel. Hier wat voorbeelden zodat jullie een beetje een idee hebben wat we leuk vinden.. Ik vond Joran altijd een leuke naam, gaat hem nu niet echt meer worden Thijmen vind ik erg leuk, mijn man te kak Collin ook leuk, naam al vergeven Thomas heel leuk, maar komt te vaak voor Alavst bedankt!
Aidan Alexander Benjamin Brent Christian Connor Daniël/ Daan Damiën Dorian Ezra Fabian Florian Finn Hugo Ivo Jonathan Julian Nathan Owen Oliver Tristan Tobias Leuk?
Bedankt voor je reactie luciaatje! Aidan niet zo mijn smaak Alexander een beetje te lang Benjamin een beetje te lang Brent niet zo mijn smaak Christian niet zo mijn smaak Connor niet zo mijn smaak Daniël/ Daan al vergeven Damiën niet zo mijn smaak Dorian niet zo mijn smaak Ezra leuk Fabian leuk, maar past niet zo samen misschien met Nathan? Florian al vergeven Finn niet zo mijn smaak Hugo leuk Ivo niet zo mijn smaak Jonathan lijkt teveel op de naam van mijn zoontje Julian al vergeven Nathan zo heet mijn zoontje Owen gaat wel Oliver niet zo mijn smaak Tristan leuke naam, maar associaties met alphen-drama.. Tobias gaat wel Leuk?
Novan Noam Destan / Desten Ruben Jonas Joris Felix Oscar Rasmus Joachim / Joaqim Boaz Dex(ter) Kian Liam Micah / Mika Joel Kiran Ravi Jelger Holger Odin Fermin Evander Dion Timon Matthias Marcus Owen Otis Myron / Miron Mikai / Mikay Lucas Lysander / Lisander / Sander Kenan / Kennan Joshua / Josua Jeremi / Jeremy Julian Jason Mason Elias Dustin Devin / Devon Dean Dante Brayden Amos ... Misschien zit hier nog een mooie bij Succes!
Misschien vind je een van onderstaande namen mooi? Alexander Alexis Allard Almer Arnoud / Arnaud Arthur Bastiaan Bram Casper Cristijn / Christijn Daan / Daniël David Dennis Dinand Dorian Elias Emilian / Emiliaan Erwin Ewoud Felix Ferry / Pherry Filemon / Philemon Filippe / Philippe / Filip / Philip Floris Hugo Jasper / Jesper Jelias Jelke / Jelte Jesse Joachim Jochem Jonah Jonas Jonne Joren Jorian Jorias Jorijn Joris Jorrit Joshua Julas Julian Julias Juliën Jurjen Jurrian / Jurriaan Jurriën Kars(t) Koen / Coen Krijn Lancelot Laurens Leander Levi Luc / Luuk Lucas Maarten Manuel Marc / Mark Marcel Marlijn / Merlijn / Marijn / Merijn Marlon Matthias Matthijs Maurice Maurits Maxim Melchior Menno Michaël Midas Nicolas Niek Olivier Quintiaan Ralph / Ralf Remco Roelof Ruben Sander Sasha Samuel Sebastiaan Silas / Sylas Silvian Silvijn Sylar Teun Thijn / Tijn / Tijm / Thijm Thijs Thomas Tobias Twan Victor / Viktor Ward Wouter Yannick Yarnick Zeno
Ik vind Nathan een geweldige naam !!! Vind ik wel leuk met Fabian hoor, -an of -ian is toch net ff iets anders. FLoris ofzo vind ik dan ook wel leuk erbij! Of Philip!
Bedankt dames, er zitten leuke namen tussen en van eentje heb ik echt zoiets dat gaat hem worden Nu nog even aan mijn man voorleggen!
Toevallig ik had Thijmen, Collin en Thomas ook opgeschreven op mijn lijstje jongensnamen. Verder nog Alec Imme Knox Lenn Vince
Ik ga toch nog een paar opties proberen Alain Bastijn Crispijn Cas Cedric Derek Dirk Diede Diederic Elijah (Nederlands uitgesproken?) Etienne (Franse naam) Emille Felipe Gabriel Gideon Henry/ Henri Ismael Justus/ Justin Jochem Jordan Joris Kay/ Kai Lucien/ Lucian (wellicht net even anders als het populaire maar toch ook supermooie Lucas? ) Max Milan Marnix Morris Paco Pim Stan Stijn
Milas Silas Jarno Julian Boaz Bas Thijmen Tuur Dean Dylan Mikal Rowan Jonas Kyle Kay Jay Calvin Callin Fer Ferron Kilian Kyron Mason JOnas Jordan
Nou helaas worden we het niet eens over de jongensnamen.. We hebben nog even de tijd, dus maar ff niet meer discuseren erover tot we weten of het een jongetje of meisje gaat worden! Ik vond Jaron helemaal geweldig maar manlief vond het een gemaakte naam aron met de J ervoor..
Upje.. Ik hou van namen met een hebreeuwse achtergrond. Jaron is wel erg favoriet, man vind Levi leuk..
Misschien zit hier wat tussen?! Abel Adam Adir Amos Aram Aron / Aaron Benjamin Boas / Boaz Caleb Dabi Daniel David Efraim Eli Elia / Elijah Eliam Elkan Esau Esli Ethan Evron Ezra Gabrian Gabriel Gavi Gideon Hyam Ilan Ira Iram Isaac Ismael Jaïr Jefta Jeremia(h) Jerrah Jesaja Joachim Joen Jona / Jonah Jonam Jonathan Jorah Joram Jore Jorim Josia / Josiah / Joziah Jozua Juda Jurre Kenan Koby Leonel Leor Mario Matz Melcher Melchior Micah Natanael Nate Nathan Noach Noadiah Nuri Orlo Ozzi Phineas Ra Rafael Ranan Remy Rouvin Rubin Salomon Samuel Sef / Seff Sem Serafijn / Serafin Seth Shamir Shilo Simeon Simon Sivan Timon Timur Tiras Tivon Tobiah Tobias Yoash Yoel Yonah Yoram Zach Zakary