Heey hallo allemaal! Wij zijn opzoek naar een nederlandse jongensnaam! Voor een meisje zijn we er eigenlijk wel uit, maar die jongensnaam is een ramp! Nu weet ik dat we nog wel ff de tijd hebben, maargoed.. Het maakt niet zoveel uit als ie veel voorkomend is of niet, maar niet een te moeilijke naam. (en geen jan, piet of klaas hihi..) HELP! Liefs
Tijn Stijn Stan Lars Daan Rens Tijmen / Thijmen Timo Arne Jelle Jorrit Simon Sijmen Steven Menno Ivo Jacco etc. etc. etc. Succes!
bas ron leo kasper/casper bastiaan sebastiaan jeroen nick sander robert rob robbie rik jim menno theo paul jasper mark
sil/syl tobias silvester timo thijmen stefan boris sietze werner danny davey harm huub hugo chiel chris friso bram dieter abel arjan edwin arnout arwin andre alex felix anton antonie
was een btje vergeten om hier te reageren hoezo zwager?!?! haha.. Oke, ff mijn reactie op de namen. De namen hieronder is wel 'onze stijl' zeg maar.. Zelf vind ik Noah een leuke naam, maar vriendlief niet! Maar DE naam hebben we nog niet.. sorry! Iemand nog meer inspiratie?