Weten jullie het???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mona75, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag een 12 weken echo gehad en las over jullie nub onderwerp en vroeg me af of jullie in mijn album kunnen kijken wat het word???

Ik kan er niks van maken hopelijk jullie wel......

Ik hoor graag wat jullie mening is jongen/meisje????

Alvast bedankt!!!

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Je echo's zijn volgens mij niet echt goed voor een NUB misschien als je ze iets minder wazig zou krijgen? Bij die ene liggen de beentjes ervoor dus kan je het volgens mij zowieso niet zien....

Groetjes Lysanne

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

je echo is te wazig om je zekerheid te geven. als je hem zou kunnen inscannen zou het veel beter te beoordelen zijn.

maar voor nu zeg ik meisje

4. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Ik heb helaas geen scanner dus kan geen betere foto's erop zetten, ik had tijdens de echo gevraagd of de vk de nub methode wou toepassen, dat deed ze al lachend want ze had er nog nooit van gehoord haha... De lijn ging iets naar beneden dus zei ik al jaaa het word een meisje, was daarom erg benieuwd wat de experts hier ervan dachten....

Mochten er toch nog zijn die er wel iets uit kunnen halen dat hoor ik dat graag! Voor iedereen alvast een goed uit einde en een gelukkig nieuwjaar!!!

5. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

haha, nou dan heb je toevallig net je antwoord van een expert gehad :D.

zeker als je zelf gezien hebt dat de nub naar beneden afboog kun je er 100% zeker van zijn dat het een klein meisje is (believe me, I've got Three :D!!!!)

Deel Deze Pagina