Ik las ergens dat een webwinkel het erg druk heeft nu. Ik geloof het best. Heb de afgelopen weken ook vaak besteld. Laatste aankoop was vandaag een dect huis telefoon. Wat was jouwn laatste aankoop & wat bestel je het meest?
Ik bestel heel vaak online. Vooral voor m'n ventje. Sinds ik zoveel werk heb ik bijna geen tijd om uitgebreid te winkelen. Laatste aankoop is een schooltas voor zoonlief
veel bij wehkamp voor de oudste ze heeft net een nieuwe jas. voor de baby bij de online drogist voor melk. de melk die zij krijgt moet door de winkel ook besteld worden dus dan kan ik het ook gewoon zelf bestellen en hoef ik er de deur niet voor uit
Ik koop continu online, en van alles en nog wat. Vrijdag een drukke dag gehad (het was immers black Friday ): iphone voor mijn vriend, een spijkerbroek voor mij en shirt voor vriendlief bij Levis, een wifi versterker en sim kaart bij Orange telecom...
Ik koop 80% online, vooral in de VS. Het was/is net Black Friday en Cyber Monday met kortingen van 40%-90% op alle bekende merken van kleding tot electronica. Dus heb de afgelopen dagen voor een kapitaal ingeslagen, het lastste was vandaag nog Gap kleding voor mijzelf en een Nintendo Wii U met spelletjes voor de kids. 😅
mwahh valt mee hoeveel ik online shop, het laatste wat ik gekocht heb is: een sinterklaas cadeautje voor mijn dochter, dit moest wel online want het was een web only product..
Ach arme schat, zal niet makkelijk geweest zijn voor je. Nu maar even uitrusten dan...😂😝
Ik koop heel veel online..laten we zeggen dat ik de pakjesbezorger koffie zou moeten aanbieden. Laatste aankoop: een zwart jurkje.
Ehmmmm de pakketbezorger zegt hier standaard "tot morgen" en weet wanneer ik thuis ben en wanneer ik aan het werk ben: dan komt hij daarheen. En inmiddels ben ik ook bekend bij de jongen van het ah pickup point.. Misschien moet ik mijn computer eens uitzetten en weer naar een normale winkel gaan hahaha