aparte ongi..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette85, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    #1 brunette85, 18 sep 2011
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
    hoi..
    hier een korte vraag..

ik had voor nod bruinverlies.. toen even niks.. toen 4dagen overtijd bloedverlies.. alleen..-> zonder krampen en stolsels (en niet dat nare gevoel alsof 'alles' op je knieen hangt) wat ik altijd heb..

heel raar..
    die dag toen ik bloedverlies had, (in de avond) kreeg ik in de middag een enorme steek links in mijn onderbuik.. deed zo'n zeer dat ik bijna niet meer kon staan..

nu mijn vraag.. kan je toch zwanger zijn, als je ongi bent geweest?

ik heb namelijk nog steeds last van mijn darmen, misselijk en erge duizeligheid.. zere tepels af en toe, veel plassen (die nog ruikt ook), hoofdpijn, zere ogen, scheuten naar mijn linker lies en een vol/opgeblazen gevoel..
    door dit allemaal maakt het mij weer onzeker of het wel een ongesteldheid was??:(

ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, want mijn lichaam voelt vreemd..

liefs xx

2. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Je hoort wel een verhalen dat mensen toch zwanger zijn.
    Het vloeien na je ei kan ook innestelen zijn.

Je kan altijd een test doen dan weet je het maar

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    ja zou idd kunnen, maar dan denk ik weer dat ik me eigen gek maak.. omdat ik toch echt aan t bloeden was..

maar dit keer was het zo anders.. het bloeden deed geen pijn, terwijl ik altijd erge buikpijn heb tijdens mijn ongesteldheid..
    heel raar allemaal..

ik heb ook ff op internet gespeurd en las het ook.. maar ik was benieuwd naar eigen ervaringen van jullie..

internet kan ook nep zijn..

groetjes

4. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik snap je helemaal.

Ik moest gisteren ongi worden en ben het nu nog niet.
    2 testen minder en alle 2 niks.

Al 2 dagen buikpijn maar waarom zet die ongesteldheid dan niet door. Heb nu nog steeds de hoop dat ik later als nog een positieve test krijgmaar goed ben al over tijd dus je zou zeggen dat het nu dan al wel moet.

Gaan jullie voor een eerste kindje ?

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Hier ook zo'n verhaal ongeveer en ook ik snap er helemaal niks van:(

ik hab vanaf maandag een positieve test nog wel licht maar hij was goed zichtbaar positief. woensdag nogmaals getest en deze was al donkerder (was nod dag)

Echter is donderdag is mijn menstruatie als nog doorgebroken het enige wat ik vreemd vind vond dit geheel is dat ik nergens last van had
    Normaal (al sinds ik mijn menstruatie voor het eerst kreeg 25 jaar geleden) ben ik ziek van de pijn en heb medicijnen nodig om de eerst ongiedag een beetje door te kunnen komen.
    donderdag in zijn geheel niets van dat alles.. Verders ook geen stolsels maar wel helder bloed verlies maar wel veel minder dan normaal. En geen bruin slijm ofzo.
    gisteravond had ik haast niks meer alleen nog een veeg in me inlegkruisje..vanmorgen inlegkruisje helemaal schoon en vandaag overdag is het weer een klein beetje maar nog steeds genoeg voor alleen een inlegkruisje...Zo raar...normaal moet ik na de eerste nacht me bed en mezelf verschonen omdat ik doorgelekt ben :(

Begrijp er echt geen fluit van.

Deel Deze Pagina