Zoals de titel zegt heeft iemand hier ervaring mee? En wat vond jij van deze luiers? Ik gebruik nu die van de lidl bevallen me goed maar zag dat deze goedkoper waren was benieuwd naar ervaringen
Voor daymian heb/had (bijna zindelijk) ik europrifit luiers voor overdag. Ze rekken niet echt mee, maar mn mannetje is heel smal dus dat gaat prima. Voor de nacht raad ik ze niet aan want de paar keer dat we dat bij daymian deden kon ik snachts een bed verschonen. Liefs doris
Voor mij nooit meer die europrofit luiers. Ze rekken idd niet mee, lekken al snel door, en mijn dochter stond in no time onder de luieruitslag.
Ik blijf bij lidl, vind ze fijner dan pampers. En iets beters heb ik nog niet gevonden, ik heb echt al heeeel veel geprobeerd.
nehneh 1x gekocht maar wat een troep, die andere ken ik niet. wij gebruiken die van de aldi, ben ik zeer tevreden over. 80 luiers voor 11,49 (maat 4)
wij hebben gewoon pampers, we hebben voor de kleine geloof 1 x europrofit gehaald, maar dat resulteerde direct in luieruitslag en niet zo een beetje ook, dus die heb ik direct de vuilnisbak in gedaan. wel heb ik ook goede ervaringen met alberthein eigen merk en idd de liddle luiers vond ik erg goed
De goedkoopste blijven toch die van de Etos. Regelmatig aanbiedingen van 6,- per pak. Dan sla ik meteen in. Zo ook de afgelopen twee weken. Heb 8 pakken nu weer staan, red ik wel weer tot de volgende keer.
neh neh en europrofit koop ik noooooit meer! doorlekken! vreselijk spul.. vind ze ook niet lekker om doen enzo en ik heb toch een smal meisje.. Aldi ken ik niet, hebben hier geen aldi. Heb altijd Etos en die zijn super!
de laatste tijd probeer ik een beetje te besparen en ook verschillende luiers uit te proberen. die van de lidl vind ik erg goed. Neh Neh niet. Europrofit bevielen ook erg goed niks mis mee. t ligt denk ik aan je kindje dus je zult het zelf moeten uitproberen
Neh Neh van wie zijn die ook alweer? Heb ze volgens mij uit nieuwsgierigheid 1x gekocht maar het pak minus 1 luier in de kliko gemikt. Alleen ik weet niet meer waar ik ze vandaan had