Het komt steeds vaker voor dat mijn zoontje maar 3 flessen op een dag krijgt(bijvoorbeeld omdat hij s ochtends wat langer slaapt en dan overdag ook weer net slaapt als het tijd voor de fles is)en hij doet het hier goed op.Eet al best goed fruit en groente ook. Is dit voldoende of moet hij toch echt nog wel 4 flessen hebben?
Ik geef in principe flessen van 180 cc.Heb vandaag echter in de laatste 210cc gedaan.Vandaag waren het dus 3 flessen.... Hij heeft vanochtend 8.00 180 cc gehad,om 9.30 fruit,vervolgens om half 1 180 cc,heel lang geslapen,toen om 17.30 groente en om half 8 210 cc en daarna de nacht in.
Met drie flessen van 180/6 krijgt hij 600cc op een dag. Naast ander eten is dat op zich voldoende zuivel hoor. Niet nodig om de fles groter te maken. Zolang hij naast de flessen ook groente en fruit en evt. brood eet.
Bedankt voor je reactie!Dan laat ik hem lekker zelf bepalen of het er 3 of 4 op een dag worden.Vandaag was hij eerder wakker dus dan zullen het er wel 4 zijn denk ik. Brood krijgt hij nog niet,hij is ook pas net 6 maanden.Daar wacht ik nog een paar weekjes mee denk ik.