Hallo allemaal.. Zoals de titel al zegt...ik kom d'r niet uit....of ik snap het niet meer, vandaar dit berichtje. Eind juli ben ik gestopt met de pil. Toen nog netjes onttrekkingsbloed gehad. En vanaf daar via een app de cyclus bijgehouden...gemiddeld kwam ik uit op een cyclus van 26 dagen. Dus dan kun je wel aardig doorrekenen. Rond de eisprong had ik heel erg steken en buikpijn. Vorige week kreeg ik ineens midden op de dag wat bloed verlies.. ongeveer 2 dagen en eigenlijk alleen elke keer als ik na de wc was geweest. Ik mocht nu vanaf gisteren testen..nog even een dagje gewacht en vandaag getest...negatief... Maar nu heb ik sinds gisteren wel weer heel erg buikpijn, niet continu maar met vlagen en en weer alleeen tijdens het toiletbezoek wat bloed.... Hebben jullie toevallig nu tips voor mij met wat ik moet doen, of zelfde ervaring? Of is het toch ongesteld en moet ik opnieuw wachten?
ik denk dat je nog aan het ontpillen bent en daardoor wat bloedverlies hebt gehad. Een cyclus via de app bijhouden is niet betrouwbaar.