17 augustus heb een miskraam gehad, opgewekt met cytotec. Een week later controle gehad bij de gyn en die zei mij dat alles weg was en dat er alleen nog wat bloed zou zitten. Dit ben ik dan ook vanaf dat moment verloren. Dmv ovulatietesten weet ik dat ik 6 weken later (14 sep) mijn eisprong heb gehad en zo weet ik ook dat ik afgelopen maandag mijn eisprong heb gehad (ook door ovulatietesten). Ik ben erg blij dat mijn cyclus wat dat betreft weer op gang is gekomen, maar wat ik wel vervelend en ook een beetje eng vind is dat ik vrijwel elke dag (al een aantal weken) iets van bruine (meestal wat slijmerige) afscheiding heb. Er gaat bijna geen dag voorbij dat het niet zo is. Nu ben ik voor 3 weken op vakantie en ik kan het maar moeilijk loslaten, omdat ik er elke dag mee word geconfronteerd. In mijn hoofd kan ik alleen maar denken "het zit niet goed, er is iets mis". Weet iemand of dit iets te betekenen heeft? Kan het een volgende zwangerschap in de weg staan? Alvast bedankt voor het meelezen en meedenken
(was nog niet klaar met typen maar had kindje op schoot, drukt ie op verzenden! haha) Ik wou nog zeggen dat mijn cyclus ook erg raar doet en heb ook een tijdje in mijn hoofd gezeten met "er is iets niet goed", heel slopend is dat. Mijn gyn heeft me kunnen geruststellen dus ik hoop voor jou ook!