Hallo, ik ben Latoya 22 jaar en ben vorig jaar september gestopt met de pil. Ik ben binnen een jaar 3x zwanger geraakt, maar helaas zijn ze alle 3 afgebroken bij 6 weken. We gaan nu gewoon weer vrolijk verder en 10 oktober a.s. is mijn nod. Ik heb me hier aangemeld, zodat ik mijn ei kwijt kan en natuurlijk voor de gezelligeheid! Liefs
welkom en succes. wat jammer voor je dat het 3 keer mis gegaan is. ben je al naar de dokter geweest? jennefer.
Dank je Jennefer! Mijn vriend en ik wachten nog op de uitslag van het chromosomenonderzoek...Ik heb ook al een inwendig onderzoek gehad en dat was gelukkig allemaal goed..Het is nu ff afwachten op de uitslag van het chromosomenonderzoek..Ben jij al zwanger?
weet het niet. moet afwachten tot mijn nod dag. maar heb ook al 2 mk gehad en ben sinds 2005 bezig, dus we gaan volgende week naar de gyn. dus we gaan de medische molen in. hoop voor jou dat het snel raak is en dat het onderzoek goed is. jennefer
Oh dat is minder..Wanneer is jouw nod dan? Mijn nod is 10 oktober...Ik ga voor je duimen en wens je suc6 bij de gyn..Hoop dat het voor jou ook weer snel raak is en dat het dan goed mag gaan! Liefs...
Hallo Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden hopelijk is het snel raak en dat het nu wel goed mag gaan. Liefs wolly
Bedankt wolly...Ben jij zwanger? Volgens mij moet ik kunnen zien hier of iemand zwanger is of bezig is met zwanger worden, maar ik weet niet waar haha....In ieder geval suc6 bij de gyn! Want dat las ik wel, 22 oktober 1e afspraak bij de gyn... En Jennefer, hopelijk hoor ik hoe het is gegaan bij de gyn.. Liefs
bedankt. je kan zien als iemand zwanger is aan de hand van hun banner of er staat onder hun tekst iets jennefer.
Hoi Latoya Nee ik ben niet zwanger helaas, ik moet idd de 22ste naar de gynaecoloog voor het eerste geprek en onderzoek, dank je voor de succes wensing. Liefs wolly
Hi Latoya,welkom! Nou meid hopelijk is het snel raak en mag je lekker gaan genieten van een klein wondertje! Succes! Liefs Dais.. -x-
Welkom en succes met het zwanger raken, hopelijk gaat het de volgende keer wel allemaal goed en verwachten jullie snel een mooi wondertje!
Alles dames die een berichtje hebben achtergelaten....BEDANKT! Jullie ook suc6 en sterkte en hoop op deze manier contact te blijven houden...Dan kan ik jullie op de hoogte brengen als het weer zover is en jullie mij natuurlijk Liefs..
Welkom op het forum, en succes met zwanger worden. En dat het de volgende keer maar goed mag blijven gaan, en het mag resulteren in een mooie gezonde baby!