Ik kom even gedag zeggen/ afscheid nemen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Dit. Echt heel jammer dat mensen elkaar niet in hun waarde kunnen laten, zo erg zelfs dat iemand zich hier niet meer welkom voelt?! Dit is toch geen forum voor zwangerschapsexperts maar juist voor iedereen die onzeker is en steun kan zoeken bij andere vrouwen?
    Ik vind het heel jammer als je echt weg gaat maar ik kan het me ook wel weer heel goed voorstellen...

2. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Niet weg gaan joh! Ben nu juist zo benieuwd naar je bevalling en je baby! Omdat je regelmatig post ga je toch een beetje meeleven!

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wat jammer dat je eigenlijk weggepest wordt.
    Ik heb er weinig/niets van meegekregen, maar dit is niet netjes als ze je zo laten voelen!
    Sterkte!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vraag me eigenlijk ook af waar dit dan is gebeurd....

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Niet leuk!!!

Ik snapte je onderwerpen eigenlijk wel....heb het zelf de eerste keer ook zo ervaren. Dus snap die negatieve reacties ook niet helemaal.

Misschien moet je het even een paar dagen/weken laten.
    En filterend lezen :p

Je kan ook sommigen op een negeer lijst plaatsen, dan zie je van een specifiek persoon geen reacties meer.

Maar boven al: Doen waar jij je goed bij voelt.

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Meerdere topics van ts wordt afgedaan als gezeur van meerdere dames hier, en dat ze er teveel mee bezig is enz. Kan me dus voorstellen dat ze dit gevoel heeft

7. rums

rums Niet meer actief

Jammer dat je gaat zeker om deze reden :(

Maar sommige mensen zijn nou eenmaal zuur aangelegd.

Hopelijk hoef je niet meer lang te wachten (ik weet hoe het is) en kun je snel met je baby troetelen.

8. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

oa in het topic "het is begonnen" daar geeft mappel aan dat ze het jammer vind dat zij nog niet bezig is.
    daar is op gereageerd dat ze nog maar 1 dag over tijd is en dat die gene in elk topic wel leest dat ze er zoveel mee bezig is.

mappel jammer dat je weg gaat, hopelijk bedenk je je toch nog.

9. rums

rums Niet meer actief

Was helaas een knap l#llige opmerking. Ik weet hoe het s om over te lopen en het lijkt alsof daar niet over geklaagd mag worden. Wel over gebroken nagels maar niet over zwangerschapsgerelateerde dingen.

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Jammer dat je gaat.....laat je niet gek maken door andere mensen.

Laat je wel even weten,desnoods onder een andere naam als jullie kindje er is?

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ook ik check iedere dag wel een keer of je al bevallen bent.. Vind het erg logisch dat je onzeker bent, het is tenslotte je eerste kindje! Succes meis met je bevalling en hoop toch nog ergens je verhaal te kunnen lezen!

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee niet weg gaan joh! Zeker niet door zo'n domme opmerking van een dom mens. Lekker blijven!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké... Ja nou ja je niet gek laten maken door een stomme opmerking toch.

Je opent ook veel topics maar daar is een forum idd voor, je moet mijn topics eens zien of kzsnede's:D ja ik ben er ook erg mee bezig.

Maar volgens mij snapt niet altijd iedereen hoe een forum werkt. Je mag topics openen zoveel als je wilt en je mag ook best discussies voeren in zo'n topic. Doe ik zelf vaak genoeg en daar wordt ook nog wel eens over gezeurd, vindt ik ook jammer.

Maar om elkaar schijnbaar oprecht pijn te willen doen met een opmerking is totaal onnodig.

Nou ts kom op meid gewoon blijven en topics openen....

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Laat je niet op de kop zitten meid, sommige meiden lullen maar wat en hebben geen idee hoe het is voor jou. Dus blijf lekker !:D

15. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Je moet je niet laten wegpesten hoor. Je bent wat onzeker, nou en... Je kan beter vragen stellen en je dan zekerder voelen.. Daarvoor is het forum.

En 1 troost ik ben nog niet eens overtijd en wil ook graag me kleine meid!!!! Laat mensen lekker praten.....

16. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    En ik plak het hier ook nog even (topic zelf nog niet door gelezen)
    ----------------------------------------------------------------

Dan even terug komen op het gedoel hier.. na de 30 weken word de zwangerschap voor iedereen een stuk zwaarder. Vooral de laatste weken.. laat staan als je er ook nog eens over heen gaat. Je ben snel moe.. je kan steeds minder. de kleinste dingen gaan gewoon moelijk tot niet meer, nog niet te spreken over de pijn die je er soms bij krijgt. Plus daarnaast kijken veel vrouwen op het einde uit naar hun eigen wondertje.. om het te mogen vast houden en lief hebben. En daarop merk ik o.a. zelf ook wel dat er dagen bij zijn dat je sneller prikelbaarder bent.

Onderschat die laatste weken niet! Ook al moet ik zeggen dat ik er nog steeds van kan genieten omdat ik het in mijn zwangerschap niet echt gekunnen heb door ziektes..

Maar het valt me wel enorm op dat er altijd gezeur is op Mappel.. ik heb het al eens eerder gezecht, en ik zeg het nu glas hard weer! Is het forum niet bedoelt om dingen met elkaar te delen, ervaringen uit te wisselen? Onze laatste dagen thuis vol te maken voor de bevalling? Het lijkt me niet de bedoeling dat we elkaar hier weg jagen..

Mappel ik zou het sirieus jammer vinden als je naar een ander forum zou gaan. Want al zeg ik het zelf, je hebt toch ook goeie leerzame topics gestart waar we allemaal wel wijzer uit konden worden. Ik mag je graag! Ik hoop voor jou dan ook dat je snel mag bevallen en hier kan schrijven dat je een prachtige kleine in je armen mag houden die gezond te wereld is gekomen met veel geluk en blijdschap.

17. Magz

Magz Lid

29 sep 2012
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jammer! Ik vind dat je gewoon moet blijven!
    T is zonde dat je dit gevoel hebt overgehouden aan een forum waar je juist je hart moet kunnen luchten en alle vragen moet kunnen stellen die je bezig houden tijdens je zwangerschap... Ik vind het stom dat er mensen een oordeel vellen over jou, zonder dat ze je jou en je situatie goed kennen... Eigenlijk zou je je er niet te veel van aan moeten trekken, maar ik begrijp dat dat moeilijk is :(
    Hopelijk heb je snel je kindje in de armen en kan je je bezig gaan houden met wat echt belangrijk is, zorgen voor je kleine hummeltje... In plaats van je druk maken om wat er op dit forum allemaal gebeurd...

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    precies Vlindertje, zoiets wilde ik schrijven!
    Ik hang hier al jaren rond (officieel vanaf 2006, tussen door van account geswitcht) maar zoals t hier vooral t laatste jaar aan toe gaat is niet meer leuk.

Als mensen je topics gezeur vinden, dan lezen ze toch niet?! Reageren ze toch niet?! Ik heb ook wel eens topics die ik hier in de loop der jaren al tig keer heb zien voorbij komen, maar dan denk ik gewoon dat het voor iedereen wel eens de eerste keer is iets mee te maken. Dus alle recht om een topic te openen.

Of de reactie: Gebruik de zoekfunctie! Tsja tuurlijk de zoekfunctie, die moet ook maar werken (op telefoon bijv niet) en ik vind dat niet altijd even handig. Als ik een topic wil openen doe ik dat en hoop ik op reacties. Die hoeven niet naar mijn mond te zijn, maar wel normaal, fatsoenlijk en respectvol.

Meid, laat je niet wegjagen! Zijn het steeds dezelfde namen die zeiken? Snel mee klaar zijn, namen noteren en een mail naar het beheer! Ze zijn heel meedenkend en goed mee te praten. Wie weet hebben ze wel meer mails gekregen met dezelfde namen! Dan hoef jij niet weg, maar dan mogen zij vertrekken! Het is een forum voor iedereen, al heel wat jaren en dat moet zo blijven!

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het gemist heb, maar begrijp dat er vaker niet leuk op je werd gereageerd. Stom zeg!!
    Dikke knuffel meid en heel veel succes met je zwangerschap!

20. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Huh? Ik mis even iets. Misschien vind je mij ook wel een b*tch omdat ik een tijdje geleden eens een opmerking maakte dat je er iets minder mee bezig moest zijn, maar ik bedoelde het echt goed... Blijf gewoon joh! Sorry als je je door mij voelt aangevallen!

Deel Deze Pagina