Ik kom even gedag zeggen/ afscheid nemen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igone

Igone Actief lid

26 mrt 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een mooi voornemen voor ons achterblijvers om wat respectvoller met elkaar om te gaan?

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

idem en helemaal mee eens
    het forum is de jaren door heel erg veranderd,
    en herken ook wat mappel zegt, ik zie vaak het nut niet eens meer van in om een topic te openen

voor sommige vrouwen is zwanger zijn geen roze wolk
    helaas zelf 1 , maar je krijg al snel gemauw over je heen

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Toen ik hier kwam in volgens mij 2010 was ik zwanger,had nog nooit een luier verschoond dus zo groen als gras op dit gebied.
    Ik heb veel mee gelezen en ook veel topics geopend...toen werd er leuk en spontaan op gereageerd...tuurlijk zat er weleens een rotte appel tussen maar zoals net nu tegenwoordig hier gaat is van de zotte hoor...

Ik was toen kei onzeker,ongeduldig en alle juni mama's waren al bijna bevallen ik zat er nog met mijn dikke prul...op het nippertje werdt ik nog een juni mama in 2010.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Maar om welk topic gaat het dan? Dat is mij nl. nog steeds niet duidelijk.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Volgens mij is het meer een opsomming van;) maar heeeeeel eerlijk vindt ik het wel meevallen. Maar ts ervaart het anders en dat mag;)

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Dat is waar! Maargoed dat kunnen ook de gierende hormonen zijn haha... Dat zijn we allemaal een beetje aan het einde, hormoonmonsters (spreek uit ervaring :D)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja is ook zo hoor:D

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Zonde Mappel, niet weggaan!
    Het forum heeft daar de uiterst handige negeerlijst voor. Hoef je nooit meer iets te lezen van mensen die niet aardig kunnen reageren.

Enneh, gevoelens zijn nooit hypocriet! Dus als jij je even down voelt mag dat natuurlijk. Laat je niet onzeker maken.

Succes met de laatste loodjes in ieder geval!

9. Jon

Jon Actief lid

15 aug 2007
    192
    0
    0
    Sjonge, jammer hoor. Ik denk maar zo: wil je niet nuttig op de vraag van een topic ingaan, reageer dan níet! Wat respectvoller kan geen kwaad.

Aan de andere kant: laat je niet wegjagen, joh! Het is enkel een forum, iets wat niet zo persoonlijk zou mogen raken... Ik hoop voor je dat je beeb gauw mag komen, kun je je tijd lekker reallife gaan besteden :) ! Veel succes en kracht gewenst!!

10. Fristi

Fristi Lid

9 jan 2014
    92
    0
    6
    hoi! ik heb nog niet veel van je gelezen, ben ook nog niet lang actief op deze site, maar heel jammer dat je je niet meer welkom hier voelt.

Misschien dat je het forum eventjes met rust kan laten totdat de kleine eindelijk geboren is? Zou jammer zijn als je wegging voor degenen die wel het beste met je voorhebben en nieuwsgierig zijn naar je kindje!

Laat die zeurkousen gewoon lekker, waarschijnlijk hebben zij totaal geen idee van hoe jij je voelt!

Sterkte in elk geval :)

11. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mappel, ook ik heb wel eens een nare reactie gezien op
    een vraag van jou. En dat zei echt zoveel
    meer over degene die reageerde op jou dan over jou. Ik vond jouw eigen tekst "Ik weet dat sommigen van jullie mijn onzekerheid dodelijk irritant vinden, maar ik.heb daar echt volkomen lak aan. Dit is mijn eerste kindje, alles is nieuw en nu weet ik het weer even niet. " heel
    erg goed en terecht. Denk dat je gewoon een nachtje over moet slapen. Ik denk dat je door de reacties op dit topic wel hebt gemerkt dat gelukkig de meerderheid jou en
    je topics wel waardeert. Hoop dat je kindje snel
    komt. Liefs Elsje

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Laat je niet weg jagen en blijf gewoon!!
    Als ze wat te zeuren hebben reageren ze maar lekker niet!

13. soeza

soeza Niet meer actief

Ja hallo! Je moet blijven hoor! Ik ben net zo nieuwsgierig naar je bevalling als jijzelf :D :p :) en zo te lezen vele dames met mij!

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ik ken je niet, maar ik vind ook dat je moet/ mag blijven.
    snap wel dat je je misschien gekwestst voelt, maar er zijn volgens mij heel wat meiden die je steunen!!

succes en veel geluk

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb nooit gereageerd volgens mij maar ik vind ook niet dat je je weg moet laten jagen door enkele hormoonbommetjes hier ;) Plus dat je het ons wel lichtelijk verplicht bent om "hier nu te bevallen" ook potverdorie! :D

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Wat jammer Mappel. Ik ga je Toppics missen! En ook ik ben heel benieuwd naar jouw bevallingsverhaal!
    Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als je weg zou gaan.

Laat die hormoonmonsters die zo reageren lekker in hun sop gaar koken! Ze zijn niet wijzer.
    Maar volgens mij zijn we met allemaal volwassen dames (en misschien een enkele heer) hier op het forum. Dus misschien kunnen mensen zich dan ook zo gedragen...

17. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, ik was ook wel benieuwd naar de afloop van je zwangerschap en ke bevalling!
    Wens je nu dan alvast een voorspoedige bevalling, en een fijne kraamtijd!

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Mappel: BLIJF BLIJF BLIJF BLIJF! pleaseeee... :)
    Hopelijk ben je weer wat tot bedaren gekomen of ben je aan het bevallen ;)

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel heel benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hopelijk heb je een goede bevalling en kun je straks van je kindje genieten.

20. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    :D Haha Mappel...ik zou lekker blijven! De reacties zeggen genoeg toch meis? Laat je niet gek maken! Enne...bovendien zitten wij hier met z'n allen (en natuurlijk samen met jou) te wachten tot jullie kleine boef zich meld! ;)

Deel Deze Pagina