Hallo allemaal, Vraagje, ik lees wel ervaringen over de angelsound, maar heeft ook iemand weleens de bellytalk gehuurd? Dezelfe die de verloskundige gebruikt.. Ik hoor het graag!
het heeft eigenlijk geen meerwaarde, en uiteindelijk net zo duur als gewoon kopen... het doet het niet beter ofzo, ik kan je zelfs zeggen dat die bij de VK het slechter doet als mijn eigen angelsound gek he?
Ah ok, Zou je niet zeggen idd! Maar daarom het ziet er beter uit, maar hoor er niemand over. Allen over de AS.. Vanaf hoeveel weken hoorde jij iets?
ik al vanaf 8-9 weken geloof ik maar was bij de tweede, bij de eerste met 10-11 weken, rustig op bed gaan liggen en goed naar onderen richten en niet stressen als het niet meteen lukt.. (onder de 12 weken kan dat wel eens gebeuren dat hij niet perfect ligt (bv onderaan helemaal) Ook een goede hoofdtelefoon erbij nemen (ipv de bijgeleverde die is slecht qua kwaliteit) en dan kan je het goed horen je eigen hart is langzamer dus die kan je zo herkennen zeg maar.. Kwestie van proberen Heel veel luisterplezier!
ik heb ook zo''n apperaatje gekocht die ze bij de verloskundigen hebben en ben er goed tevreden mee, alleen gebruik m nu niet meer dus staat op mp