Hoihoi, Had net een discussie met mijn vriend over wat je doet als je kleintje snachts gepoept heeft. Frummel wordt daar nooit wakker van en slaapt gewoon tot de volgende ochtend door, Maar goed voor zijn billetjes is het natuurlijk niet. Dus verschonen jullie de luier of laat je hem/haar liggen? xxx
nee ik laat haar liggen, ze word er zelf niet wakker van, dus dan kan ik ook niet weten dat ze 's nachts poept.. maar als ze er wel wakker van word dan doe ik het wel.. met als vervolg dat ik zeker een half uur in de huiskamer zit te wachten tot ze weer slaapt..
ik heb het eigelijk zo wat nooit verschoont of haar billen moeten al erg stuk zijn of zo. als je kleine nou ieder nacht poept is het denk anders die van ons doet het heel af en toe. je kan ook van te voren al vast wat sudocreme of bepatene er op doen
Hi meis! Hebben zijn billen er veel last van dan? Zo ja, dan zal ik hem verschonen. Als het goed is, slaapt hij daarna gewoon lekker verder. Zo donker mogelijk houden in de kamer en geen geluid maken, dan wordt hij zo min mogelijk wakker. Werkt dit niet, smeer zijn billen dan extra dik in met bijv. Weleda billencrème, scheelt ook enorm!
als ik haar kamer opkwam en ik rook dat ze gepoept had dan verschoonde ik haar. Dit gewoon in haar bedje vaak sliep ze gewoon door. Als ze het midden in de nacht deed en ik sliep zelf en ze werd er niet wakker van tsja, dan kreeg ze smorgens een schone luier. Heb geen babyfoon met poepdetectie dus helaas
Hahaha, ik heb ook alleen de plas functie . Ik plas snachts zo'n 6 keer, en loop dan vaak even zijn kamertje binnen. Dan ruik ik wel dat hij gepoept heeft, eigenlijk wel elke nacht. meestal heeft hij niet zo'n last van luieruitslag, maar de laatste week wel. Dacht dat het misschien daar aan kon liggen. Toenstraks, ik en mijn vriend toch maar heel zachtjes in het donker zijn luier uit gedaan, had hij helemaal niet gepoept. Mijn vriend was vergeten de deksel van de luieremmer er goed op te doen . Vandaar dat het zo stonk.
Als ik weet dat ze ontlasting gehad hebben zou ik het absoluut even verschonen. Als ik het niet weet, tja dan weet ik het niet en zou ik het dus ook niet doen . Maar snachts poepen is hier behalve in de eerste weken, misschien maanden, nooit voorgekomen.
Mijn zoontje deed het eerst helemaal niet, maar nu sinds de laatste 2 weken komt het 2 tot 3x in de week voor dat hij 's nachts heeft gepoept. Ik verschoon hem dan gewoon in zijn bedje. Ik geef hem een beetje water als ik zijn luier verschoon. Daarna een klein kusje en meneer gaat weer verder slapen... Eerste 5 min. is hij dan nog wel wakker, maar hij slaapt zo weer in. Ik heb het een xtje laten zitten tot de volgende ochtend en toen zat zijn bips onder de luieruitslag . Meneer wordt er ook wakker van als wij zelf ook al slapen nou dan maakt hij me wel wakker met zijn oergeluidjes en kan het alsnog Meneer houd volgens mij niet van een smerige bips
ik wordt in de nacht niet wakker mits ik naar de toilet moet maar dan ga ik haar kamertje niet in. Als ze gepoept heeft en ze geeft het zelf niet aan dan weet ik dus van niets. Ik heb makkelijk praten maar hier geeft ze aan dat ze een vieze luier heeft want dat vind ze niet lekker.
hoi hoi, Ik kreeg van de kraamverzorgster de tip om de billen van mijn meisje bij elke verschoning in te smeren met vaseline. Dit voorkomt dat de poep of plas gaat irriteren aan de billen. Het werkt hier wel want (even afkloppen) ze heeft nog nooit luieruitslag gehad.