hebben jullie hier ook last van, het begon met af en toe een storing maar dit was eindelijk voorbij. nu valt hij gewoon helemaal weg afentoe en zit je ineens in het donker (als de lamp uit is dan) kun je weer opzoek naar de afstandbedienig om hem aan te zetten maar wordt er echt gek van. ik moet zeggen dat de tv hier wel heel de dag aan staat en vaak ook snachts omdat me vriend ploegendienst draait. kan dit overbelasting zijn of toch iets anders? o het is er trouwens een van @home
Wij hebben geen Inhome maar UPC, en dat is ook echt een kl*teding, die doet af en toe gewoon dingen uit zichzelf....
gisteren weer het zelfde en heb de het belangrijkste deel van "so you wanne be a popstare gemist" gelukkig werd het zo vaak herhaald dat ik wist wie er had gewonne maar ja moet niet kunne natuurlijk. ik heb al eerder naar @home gebelt maar toen voor het internet, je moet uren wachten aan de telefoon en de telefoonrekening is enorm hoog. weet iemand of er een infopunt zit in omgeving braband?
toen ik nog in tilburg woonde toen heb ik iets opgehaald van @home bij de harense smid, maar of dat echt een info punt is weet ik niet. Op de @home startpagina moet ergens een lijst staan met verkooppunten. Mijn ouders hebben ook digitale tv en hadden af en toe slecht beeld en sprong ook weg. Zij hadden een digi ontvanger van phillips. Opeens deed ie t gewoon helemaal niet meer en nadat ik eens goed boos ben gewordne op zo'n domme muts die weer kwam met t advies om hem uit t stopcontact te halen en dan te wachten omdat ie zich zou resetten kreeg ik een man eraan die voreg wat er aan de hand was. deed een paar checks en zei nou dan zal ie kapot zijn. Opgestuurd op hun kosten, de reparatietijd geen ab kosten hoeven te betalen en een nieuwe gekregen dit keer van samsung. Deze werkte meteen en werkt 1000 keer beter dan die phillips.
ik heb er een van samsung maar denk dat ik inderdaad is ff iemand er naar moet laten kijken. hoelang zitje dan zonder kastje als je hem opstuurt
Wij hebben ook digitale tv van @home, en als wij een storing hebben of helemaal geen beeld halen we de scat-kabel er even uit en draaien we deze om, dus ipv van tv naar kastje dan van kastje naar tv (ofzo, volgens mn hubby dan..). dit heeft bij ons wel geholpen. Had trouwens donderdag nog een blunder.. Had ik ook geen tv, zowel via de kabel als digitaal niet meer, maar ik had wel internet en telefoon (ook @home). Dus ik bellen, zegt-ie; 'u heeft een splitter? Ik; ja, een 2-wegs. Hij; de ene kabel loopt naar de modem he, maar waar loopt de andere kabel dan naar toe?' Dus ik die kabel volgen en wat denk je... Ik zeg tegen die meneer; 'Uhm, ik heb die kabel nu in mn hand, die moet vast in het kastje zeker?' Oh, ik voelde me best wel dom maar gelukkig kon hij er ook wel om lachen...
Ik kreeg pas geleden geen beeld meer en nadat ik de klantenservice had gebeld, die zeiden me de stekker een keer van de stroom halen, toen deed hij het weer.