We weten sinds kort dat we in verwachting zijn van een jongetje. Jesse krijgt dus een broertje. Nu hadden we al wel een meisjesnaam (die we dus niet meer nodig hebben), maar kunnen nog niet op een leuke jongensnaam komen. Althans, ik verzin ze wel, maar manlief keurt ze net zo snel weer af. Namen die op mijn lijstje staan zijn: -Daan -Thom(as) -Hugo -Tijmen -Mick -Rik Maar mijn man vindt ze dus niets... Weten jullie nog leuke jongensnamen passende bij Jesse (en niet beginnende met een J)?
Uit je lijstje vind ik Daan er erg goed bij passen! Tijmen trouwens ook. Verder: Tim Cas Maarten Milan Olivier Sven Nick Olaf Timo Sem / Sam Roel / Roelof Menno Hidde Fedde Casper Lucas Stef Bas Tibbe
Noah Florian Fabian Lucas/ Luuk Oliver/ Olivier Max/ Maxime Samuël/ Sam Tobias/ Toby Ik ken ook een Jesse met een broer Daniël, net weer iets anders dan Daan , vind het ook leuk bij elkaar klinken. Hun kleine zusje heet Hannah
Hmm, Casper/Kasper vind ik ook wel erg leuk. Heel veel van de andere namen zijn al vergeven of hebben we associaties bij of vinden we niet echt bij Jesse passen. Moeilijk hoor...
Caiden / Kayden Idris Giovanni Dean Oscar Brody Cody Austin Benso Benjamin Mikai Micah Dorian Felix Flynn Brayden Dinesh Kieran
Als wij een jongetje krijgen, krijgt hij de naam Levi wat ik persoonlijk goed vind passen bij onze dochter haar naam Jessie.
Liam Nigel Ruben Ronan Odin Ferran Novan Nolan Evan Rasmus Timon Tyler Tobias Luke Ramses Rory Quinn / Quinten Otis Thorsten Dylan / Dilan Melvin Marvin Finn Brett / Brad / Bradley Boas / Boaz Boris Owen Ryan Sam(uel) Nathan(iel) Myron / Miron Ivar / Ivor Ivan(o) Calvin / Kelvin Mylo Niels Merlan Mason Lyndon / Landon Livio Kevin / Gavin Kenzo Kenyon Kian Killian Duncan Leonard Dustin Kendrew Andrew / Andy Lewis Lester Silvester Lance Elliot Dexter Devin Colin / Collin Camden Cameron Bobby Benjamin ... Sorry voor evt. overlap! Hopelijk zit hier nog een mooie voor je bij Het ligt er ook aan hoe jullie Jesse uitspreken, denk ik... Spreken jullie Jesse op z'n Engels uit?