Ik kom niet verder

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Pechvogol, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    ik heb geen woorden die troosten, die het antwoord geven op je vragen. Ik wil je alleen een digi knuffel geven!

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Dankjewel. Ondertussen staat de afspraak voor mij en mijn vriend bij een maatschappelijk werker die vaker met stellen heeft gewerkt die een kindje hebben verloren.

3. GemmaDesley

26 jan 2016
    15
    0
    0
    Dag Pechvogel,
    Wat enorm zwaar, en wat een ellende. Ik snap een beetje wat je voelt.

Wij zijn ons dochtertje kwijt geraakt, 41 weken zwanger en voelde minder leven toen de weeën waren begonnen, toch maar even naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje waarna ze redelijk snel met de keizersnede zijn begonnen. Ineens werd het stil op de OK en werd mij verteld dat me dochtertje werd gereanimeerd, ze heeft nog 4 dagen 'geleefd'.

Ik weet wat je voelt, als je een kindje hebt maar die niet vast kunt houden, geen billetjes kunt verschonen, geen kleertjes aan kan doen en iedereen om je heen heeft gezonde baby's of worden 'zomaar' zwanger. Dit is zo frustrerend!! Je kan op sommige momenten jezelf wel wat aan doen zo hopeloos kun je je voelen.

De mensen om je heen begrijpen je soms niet, of zeggen 'er komt vanzelf weer één' ( kwaaier kan je mij niet krijgen) alsof alles maar vanzelf gaat.

Ik hoop echt dat jij en je vriend toch een wondertje mogen ontvangen, en dat je mag zorgen voor een kindje! dat jullie armen gevuld mogen worden. Ook hoop ik dat jullie wat hebben aan de maatschappelijk werkster, ik heb ook hulp van een maatschappelijk werkster en vindt het wel fijn om met een onafhankelijk iemand erover te kunnen praten.

Heel veel sterkte en kracht gewenst!

4. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Pechvogel, ik snap je helemaal! Ik heb meerdere miskramen te verduren gehad en heb al het gevoel dat ik niet verder kom en ik zit er vaak even goed doorheen. Dus laat staan hoe jij je moet voelen en de andere meiden hier...het heeft me echt veranderd. Ben nooit meer echt 'care free'.
    Nadat ik in Gent ben geweest is mijn dochter geboren en heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er alles aan doe. Ik weet zeker dat het je zal helpen om daar heen te gaan. Kun je niet eerder terecht bij een andere arts misschien? Verder vind ik het mentale aspect lastig. Ik ben nog een beetje aan het 'struggelen' ( schrijf je dat zo in t Engels?) met hoe ik dat aan moet pakken.
    Tis niet makkelijk meid! Ook al spreken we elkaar in het andere topic, okk hier even een digi knuffel

5. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    GemmaDesley, wat verschrikkelijk! Wat oneerlijk dat jullie je kleintje kwijt zijn....ik heb tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte!

6. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Gemmadesley, 41 weken, wat verschrikkelijk zeg!
    Wij zijn ondertussen bij maatschappelijk werkster geweest?, maar ik werd er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Ik heb niet zoveel boodschap aan het feit 'dat het ok is dat ik bepaalde gevoelens heb'. Want ok of niet ok, ik voel me tóch zo en als een ander daar iets van zou vinden, is dat dikke pech! In februari weer een afspraak, maar heb op dit moment niet echt behoefte om te gaan.

Skye, Gent gaat nu niet sneller, want ik ben weer zwanger.

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat fijn dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!
    Ik hoop met heel mijn hart dat deze zwangerschap jullie een kindje in jullie armen zal bezorgen.

8. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Tja we gaan t zien, morgen eerste echo, ben dan 7w4d. Begin alweer te stressen :(

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Succes vandaag! Of misschien ben je al geweest?

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat verdien jij een fijne zwangerschap zeg!
    Waarom gaat het toch zo moeizaam bij sommigen? Vreselijk oneerlijk..

Ik ga keihard voor je duimen en hopen..niet dat je daar veel aan hebt maar toch doe ik het!

11. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Echo gehad, kloppend hartje gezien! VK kwam op 7wk uit, terwijl mijn berekening 7w4d is, maar goed, dat zie ik nu maar als een meetafwijking. Hartje klopte iig goed en verder zag alles eruit zoals het hoort. Dus ben ff heeeeel opgelucht!

12. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Way lief, dankjewel! We zijn iig weer een klein stapje verder! :)

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat fijn dat jullie een stapje verder zijn. Op naar de volgende stap! Het is jullie zo gegund.

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een fijn nieuws. Heel blij voor jullie!
    Ik blijf duimen en hopen dat deze zwangerschap goed zal gaan. Het is jullie zo enorm gegund.

Liefs

15. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ik sluit mij volledig aan wat hierboven is gezegd. De scherpe pijn wordt minder, maar de wens dat mijn zoontjes hun vroegeboorte hadden overleefd, of liever, ik veel later was bevallen en ze een goede start had gegeven zal de rest van mijn leven blijven. Wat betreft hulp moet je doen waar je je goed bij voelt. Ik ben tijdens mijn zwangerschap naar een psycholoog gegaan. Of het iets hielp weet ik niet, maar ik maakte het mijzelf niet makkelijk en dan is het fijn dat iemand zegt dat je niet gek wordt.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat er een klein zonnestraaltje is gaan schijnen na het zien van het kloppende hartje. Ook al begrijp ik heel goed dat je het heel spannend vindt en het verdriet nog zo vers is. Doe waar jij je het beste bij voelt voor zover dat kan.

16. GemmaDesley

26 jan 2016
    15
    0
    0
    Wauw! Ik hoop echt dat jullie kindje straks gezond ter wereld mag komen en dat je er al je liefde aan kunt geven!
    Ik blijf je volgen hier.

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
    Hopelijk kun je dit kindje over 7 maanden dan echt ontmoeten en knuffelen!

18. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    8 maart weer een echo, nog even wachten dus..

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Blijft spannend hè?

20. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361