hoi allemaal, ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ik kom eigenlijk niets aan in gewicht. mijn buik is al best groot en duidelijk zichtbaar. De eerste weken ben ik 2 kilo aangekomen maar het is nu al zo'n 10 weken hetzelfde gewicht. is dit normaal? het lijkt me dat ik toch veel aan moet komen maar heb het idee dat ik nu afval aan de rest van me lichaam. heeft iemand dit ook? groetjes laura
Ik ging pas aankomen vanaf ongeveer 22 weken.. De eerste 20 ben ik sowieso niets aangekomen, eerder afgevallen inderdaad.. Maar ik eet gewoon alles wat ik wil, dus daar kan het niet aan liggen. Zit nu op +4, dus nu gaat het hard Dus ik zou me niet zo druk maken je hebt nog genoeg tijd om aan te komen, haha!
Nee hoor daar is niets mis mee. Bij iedereen werkt het weer anders. Wees blij meid. Heb je straks een zorg minder, want het had ook de hele ander kant op kunnen gaan. Enjoy je zwangerschap
bij mij gaat t ook maar heeeeel langzaam k zit nu net aan op de 6 kilo, t gaat nu ietsje harder maar de kleine doet t goed en daar gaat t om En al zou ik nu bevallen zit ik meteen weer op me oude gewicht das dan weer t voordeel alleen nog een flubberbuik wegwerken dan.
ik zit nu op 2,5 kilo, ben bijna 28 weken zwanger. de baby doet het ook hier prima. wees er maar blij mee, idd straks weer een zorg minder.
Ik ben nu ruim 23 weken en nog maar krap 1 kilo aangekomen. Als je beebje maar goed groeit is er niks om je druk over te maken. Geniet ervan!
ik ben nu totaal 3 kilo afgevallen....heb dan ook maar een mini buikje (vergeleken met de eerste) maar ja de vorige keer was ik 20 kilo aangekomen.....maar indd als het goed gaat met de baby hoef je je geen zorgen te maken. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af. mooi meegenomen straks.
Geen probleem hoor, hier ook! De verloskundige zei letterlijk: wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af. Inmiddels ben ik al twee hele kilo's aangekomen na bijna 28 weken . Maar geen haan (of verloskundige) die ernaar kraait...
Ik kwam eerst ook niks aan en ben nu zo'n 8 a 9 kg aangekomen. Ik ben tot aan de 30 weken maar 5 kg aangekomen. Maar wees blij voel me ook echt zwaarder nu, me hele lichaam voelt zwaar haha
Ik ben in mijn hele zwangerschap maar 2 kilo aangekomen. Ik at gewoon en de baby brak mijn reserves af. Ik woog voor mijn zwangerschap 84 kilo en op het einde (laatste x vk met 37 weken) 86 kilo. Ik heb na de bevalling een hele tijd niet meer op de weegschaal gestaan maar toen ik dat na een aantal weken weer deed woog ik 85 kilo.
O, ik had wel gehoopt dat als het dan toch zo gaat als het nu gaat, ik na de bevalling 12 kilo zou afvallen !
ik ben in de eerste drie maanden anderhalve kilo aangekomen. met 26 weken was er nog maar 2 kilo bij. met ruim 30 weken 4 kilo totaal. en nu uiteindelijk met 41 weken weeg ik 7 kilo extra. Niks om je druk om te maken dus. als de beeb maar gewoon normaal groeit T kan ineens hard gaan hoor de laatste twee weken zat er 2 kilo aan ineens!
volgens mij is het niet zo raar hoor dat je niet zoveel aangekomen bent. de 1 kmt veel aan en de ander niks tot wienig. ik ben bijna 18 weken en ben een krappe 2 kilo aangekomen. maar dat was ook meer dat ik even veel heb gesnoept ben nu weer gewoon aan het eten en ben nog niet weer aangekomen.
hoi ik ben ook bijna 27 weken zwanger en ben tot nu toe nog geen gram aangekomen. lekker toch? hoef je het ook niet mee te slepen... wees blij en idd wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!!!
idd je eigen niet druk maken hoor ik ben bij mijn vorige zwangerschappen ook niet veel aangekomen en nu al 2 kilo terwijl ik niks meer eet , juist minder
je móet niet aankomen hoor meiden. ik was tot 2weken geleden nog maar 3kilo aangekomen. hier is echt niks mis mee. en soms juist wel goed. ligt er natuurlijk wel aan wat de bouw van je lichaam is. heb je zelf al wat reserves dan is aankomen écht níet nodig. voel me de laatste 2 weken echt een dikke koe dus weegschaal ben ik gana ontwijken haha
Nee hoor ik had dat ook!!! is nier erg als je niet zoveel aankomt komt wel de laatste weken!! groetjes
Ik heb geen weegschaal thuis en bij de VK wegen ze nooit... Maar ik zie geen echt zichtbare veranderingen aan mijn lichaam. Denk dat ik tot nu toe zo een 2 kilo ben aangekomen, denk ik. Maar ik pas nog altijd mijn maatje 36. Maar vanaf week 27 ga je als het goed 500 gram per week aankomen, lees ik overal??? Mijn eetlust is altijd groot geweest, maar kwam nooit een gram aan. En ik heb nog steeds het idee dat ik alles weg kan eten zonder gevolgen, maar zwangerschap vertraagt de stofwisseling. Dus ben wel benieuwd hoeveel ik nog aan ga komen, hahaha. Heb geen zin om mezelf te straffen door mezelf eten te ontzeggen. Maar probeer wel erop te letten dat ik mijn figuurtje niet ga verliezen. Maar een beetje extra vlees op de heupen vind ik juist wel mooi staan bij zwangere vrouwen