Dag Dames, Ik had eens een vraagje over mn buik. Ik ben zelf behoorlijk stevig en had zelf al een buikje voor ik zwanger raakte en bij mn maag een flinke rol. Nu ben ik 13 weken en sinds deze week begint mn maag behoorlijk te groeien maar aan mn buik zie ik nog niks, kan het zijn dat het zeg maar van mn maag uit naar onderen toe gaat groeien dus dat het dan langzaam 1 wordt zeg maar. Snappen jullie wat ik bedoel haha Normaal krijg je toch zon mooi zwanger buikje, maar bij mij ziet mn maag er zwanger uit maar bij mn buik nog niks Weet niet hoe ik het beter kan uitleggen dus hoop dat iemand het begrijpt
Is normaal. Eerst wordt alles omhoog geduwd, dus heb je het idee dat je maag groeit, dan daarna krijg je een zwanger onderbuikje en zakt je maag weer wat.. Komt goed hoor!
Komt vanzelf meid! Ik heb van mezelf ook een buikje, maar nu is het echt een zwangere buik. Even geduld, over een tijdje loop je er ook zo bij
hier ook een stevige meid. hier zag je pas bij week 25 pas beetje dat ik echt zwanger was lag er ook nog eens aan wat ik voor kleding aan had. nu ben ik 32weken zwanger en nu ga je het pas écht heel goed zien sinds 2weken.
had ik idd ook, eerst groeide het boven en daarna pas beneden. heel irritant. nu is het één geheel gelukkig, maar duurde tot ongeveer 23 weken voordat anderen zagen dat het een zwangerschapsbuik was. en ik draag van voren.
ik heb dat ook hoor.. ik ben van mezelf ook wel stevig, had ook altijd een buikje en gewoon stevige benen, maar bij mij is me buik ook nog niet echt strak zeg maar.. Hij staat nog niet gespannen.. en daar zit ik echt met smart op te wachte. je ziet wel goed dat ik zwanger ben, heb voor mijn doen wel een bescheiden buikje zie mijn album, had zelf verwacht dat ik echt helemaal in de ronte dik zou worden, maar bij mij is het nu echt alleen borsten en buik.. maar ik begrijp wel wat je bedoeld. ik hoop dat ik ook snel een strakke buik ga krijgen