Vraag over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mamavanJ&D, Oct 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje.Half oktober moet ik een afspraak maken bij de gyneacoloog voor half november. Ze gaan dan kijken of de cyste in/op mijn linker eierstok weg is en als die weg is moet ook ik aan de clomid.

Maar nu vertelde een collega van mij die ook aan de clomid is, dat zij eersgisteren ook moest spuiten in haar buik?
    Heb ik dat dan zo verkeerd begrepen bij de gyneacoloog? Clomid is toch alleen tabletten slikken?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij deze vraag.

Veel liefs en dikke kus,

Patricia

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Clomid zijn tabletten ja...

Maar soms moet je nog bij spuiten als alleen Clomid niet werkt.

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Clomid zijn idd tabletten....Ik heb echter nog nooit gehoord dat je Clomid slikt en daarnaast ook nog eens moet spuiten om meer eitjes te laten rijpen. Dan stap je volgensmij geheel over naar meds hiervoor te spuiten en gebruik je daarnaast geen Clomid meer. Wat wel zo kan zijn is dat je collega wel Clomid gebruikt en daarna (als eicel(len) ver genoeg gerijpt zijn) ze pregnyl moet spuiten om de eisprong te bewerkstelligen. Maar het is niet altijd standaard dat je naast Clomid ook met Pregnyl moet spuiten. Sommige mensen slikken 'alleen maar' Clomid.

Share This Page