Ook ik zal me eens voorstellen. Was al een tijdje aan het rondkijken op deze site. Wij zijn net met de pil gestopt, we willen nog even afwachten wat mijn cyclus gaat doen voordat we echt gaan beginnen met oefenen (was altijd erg onregelmatig ongesteld). Tijdje terug met buikklachten bij de huisarts gweest, door naar gynacoloog etc. Hier is mogelijk verklevingen en endometriose ondekt, met dus risico op verminderde vruchtbaarheid is aanwezig. Ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom, ik hoop voor jullie dat jullie toch snel zwanger mogen worden ondanks het vervelende nieuws. Liefs Dib
Welkom op zwangerschapspagina.nl. Heel veel lees en schrijfplezier en natuurlijk succes met zwanger worden. Ook ik heb endometriose, en ben hierdoor verminderd vruchtbaar. Wij doen daarom IVF. Groetjes, Elvira
Bedankt voor al jullie reacties, ik hoop ook dat het toch snel raak is. Maar we gaan er vanuit dat het toch wat langer zal duren, hoewel het denk ik toch een grote teleurstelling zal blijven iedere keer dat je ongesteld wordt