Testen, of nog te vroeg

Discussion in 'Zwanger worden' started by Moosie, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moosie

Moosie Lid

Aug 11, 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Is testen nog te vroeg? Mijn laatste menstruatie was 29 augustus. Mijn cyclus is best onregelmatig, waarvan mijn langste cyclus 36 dagen. Naast lage rugpijn (wat ik meestal heb voor een menstruatie) heb ik zeer gevoelige tepels en heb zo nu en dan ook flink jeuk op mijn borsten. Ik eet alsof ik dagen niet gegeten heb. Daarnaast heb vorige week behoorlijke maagzuur gehad. Vorige week dinsdag had ik erg last van mijn eienstokken en lage buikpijn. Innestelling of eisprong? Ook hebben we onbewust flink aan het klussen geweest. Wat denken jullie, moet ik al testen of toch nog een week wachten?

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik zou nog minimaal een week wachten meid anders denk ik dat het echt te vroeg is.
    succes met wachten en testen

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    probeer je in te houden meid (hoe moeilijk maar tevens begrijpelijk ook hoor).je weet nog niet hoe je cyclusduur is dus het kan nog wisselen en test je negatief heb je grote kans dat je later in je cyclus nog een keer moet testen, en test je toevallig positief zie jij je als als zwangere lopen terwijl het dus ontzettend vaak meestal zonder dat men er weet van heeft wat mis gaan, het zij bij de innesteling of in een iets later stadium waardoor het eitje alsnog wordt afgedreven en je (ontzettend telleurgesteld) weer ongesteld wordt.

succes

4. Cath

Cath Actief lid

Sep 11, 2006
    225
    0
    0
    Ik sluit mij bij Smoekie aan. Hoewel ik je ongeduld zeer goed begrijp ;)

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik zou wachten.
    liefs chantal.

6. Niet meer actief

ik zou ook wachten!

liefs donky

7. Niet meer actief

goedemorgen allemaal
    woensdag is mn NOD zou ik morgen kunnen gaan testen of zou mijn HCG waarde dan te laag zijn
    wat denken jullie

su6 moosie

liefs kaley

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    je kan natuurlijk altijd teste, de meeste kunnen al positief zijn vanaf 4 dgn voor je nod, maar lees mijn eerdere berichtjes om teleurstelling te voorkomen is het beter om zo lang mogelijk te wachten in ieder geval bij een licht positieve test wachten om een zw.banner te plaatsen tot je een week nadat je overtijd bent nog(weer) positief zou testen.succes

9. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wat duurt dat wachten lang he. Ik heb vorige week ook te vroeg getest en nu heb ik er spijt van. Er stond een tweede streepje, wat aangeeft dat ik zwanger ben, maar toch ben ik er niet gerust op en denk ik dat ik ongesteld moet worden. Dus ik zou wachten. Stel dat je positief test, zoals ik vorige week, ben je nog niet op je gemak en weet je nog niet waar je aan toe bent, want het kan nog verkeerd gaan. En als je nu niet test, terwijl je misschien wel bevrucht bent en het gaat fout, dan weet je het tenminste niet en ben je ook niet teleurgesteld.
    Groetjes,
    Linda

Share This Page