Ik kom zoveel aan.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Barbara2003, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    #21 Dottie, 30 okt 2009
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
    Dames, ik ben zo blij dit allemaal te lezen!
    In het andere topic wordt ik gewoon depri. Als ik 's avonds frietjes of pasta eet, is er de volgende dag gegarandeerd 1 kilo bij op de weegschaal. Het is gewoon erg. Alsof mijn lijf idd alles op slaat...
    Maar ik heb wel gelezen dat dames die tussen of voor hun zwangerschap(pen) diëten, idd meer vet opslaan als dames die niet gediëet hadden. En ik ben er zo eentje die altijd moet opletten, dus wijt ik het daar maar aan. Hier 14 kilo bij 30 weken. Is nog genoeg, maar al een stuk minder als bij de eerste :D. Ik ga waarschijnlijk rond de 20 eindigen...

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hoi,

Ik ben in mijn eerste zwangerschap 25 kilo aangekomen (wel heel veel vocht). Twee weken na de bevalling was ik 26 (!) kilo afgevallen..

om je een beetje hoop te geven ;)

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ook ik ben helaas 37kg zwaarder geworden tijdens de zwangerschap.
    Ik ben klein, dus ben tonnetje rond.
    Én het gaat er bij mij gewoon niet vanaf.
    Ik beweeg veel minder, of eigenlijk nog wel veel, maar op een andere manier. Qua sport van best wat naar NUL.
    Heb gewoon de puf niet meer.
    Ik ben blij als ik ff vrij ben, ff niets hoeft te doen, ff bij komen.

Heb heeeeeeel verschrikkelijk veel vocht vast gehouden, maar ook vet.
    Het is triest en ik koop al bijna een jaar geen kleding voor mijzelf.
    Durf de confrontatie gewoon niet aan. Is niet handig en niet slim, maar ik kom dáár ff niet doorheen.

Ben wel DOLGELUKKIG met mijn kleine mannetje, dát zeker!!! :D

4. Miemi2

Miemi2 Lid

25 jun 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met mijn eerste 28 kilo aangekomen. Was toen ook wel gestopt met roken. Na de bevalling ging er 11 kilo af, maar sindsdien is er geen grammetje meer afgegaan, ook niet met borstvoeding.

Nu ben ik 34 weken zwanger van de tweede en nog maar 7 kilo aangekomen. Ik ben echt stomverbaasd over het verschil in gewichtstoename terwijl ik echt niet anders eet / beweeg...

5. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ahaha nee je bent zeker niet de enige!! ben net bevallen en ben nu nog steeds 20 kg zwaarder, was 24 kg aangekomen..!

6. Seth

Seth Niet meer actief

Eerste zwangerschap ruim 25 kilo aangekomen..
    tweede zwangerschap 31 kilo aangekomen....

kreeg net het compliment van mn vriend dat ik mn oude figuur eindelijk weer terugheb.... en wat denk je... ben ik onverwachts weer zwanger...:)
    ben benieuwd hoever de weegschaal nu gaat doorslaan... :D

7. woops

woops Niet meer actief

#27 woops, 1 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2009
    Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben.
    Nou ja leuk, is misschien niet het goede woord.
    Ik was met 27 weken al meer dan 16 kilo aangekomen.
    Ben maar even niet meer op de weegschaal gaan staan.
    Ik lijnde altijd voordat ik zwanger was en nu eet ik "normaal" dus ik denk dat het daar bij mij echt in zit.
    Na de bevalling zullen we weer hard aan de lijn moeten want ben bang dat het er niet 1,2,3 af is.

@seth,
    Gefeliciteerd met dit onverwachtse wondertje.

Mijn buik met 28 weken en 2 dagen:

8. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Hmm hier bij de 1e zwangerschap 23 kg erbij
    en nu bij de 2e zwangerschap (39 week) zo'n 22 kg erbij..
    Dus ik kom wel weer rond hetzelfde uit denk ik.
    Alleen ik heb het idee dat ik nu bijna geen vocht vasthoud, alleen vet. Terwijl ik de vorige x verschrikkelijk veel vocht vasthield.
    We zullen zien straks... hihi

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

drink je toevallig veel vruchtensappen? appelsap, sinasappelsap enz?? ik deed dat namelijk bij de 1e omdat ik dacht dat prik slecht was. Binnen 10 weken had ik 15 kilo eraan zitten!! Toen zei me vk ineens ja maar in vruchtensappen zitten onmensveel suikers in die allemaal opslaan in je lichaam!

10. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik drink in ieder geval niet veel vruchtensap, maar voornamelijk Spa-achtige dranken.

Gisteren weer 1 kg erbij... Ik moet donderdag naar de vk, ik ben 5 kg aangekomen in 4 weken :$. Ben benieuwd wat ze zegt.

Gelukkig kan ik het hebben, maar toch...Ik vraag me af of ik straks weer in maat 36 ga passen ( Vast niet haha )

Bij mijn vorige zwangerschap was ik 16 kg aangekomen, dat haal ik deze keer met gemak in!

11. woops

woops Niet meer actief

Update,
    Vanmorgen toch op de weegschaal gaan staan.
    29 weken en 3 dagen en 18 kilo eraan. :$
    Waar gaat dit heen, ik moet nog enkele weekjes.

Deel Deze Pagina