De zwanger en kids ultra gevoelige zwangerschapstest. Na half uur lijkt het toch op 6dpo dat er iets verkleuring in zit. Foto is haast onmogelijk om te maken hiervan. Is nu ook nog te donker buiten. Ik zie de streep het beste met schuine lichtinval of is dit gewoon de test streep (beetje grijzig)? Of testen mensen hier vaker vals positief mee?
6dpo en testen? Kans dat het nog bezig is met nestelen. lees hier vaak dat 8/9 dpo op z'n vroegst , maar vaak nog later. Waarom met 6 dpo al testen? Het kan voor de menstruatie nog mis gaan...
Heb wel gelezen dat er in droog lijntjes op deze testen te zien zijn. Lijkt me dat je na een half uur een test niet meer af moet lezen. Je bent ook wel erg vroeg dus zou toch nog een paar dagen wachten met testen. Succes!
Sorry ik schrijf het weer eens verkeerd. 6nod!!!! Moet het zijn maar dan vind ik het nog vroeg om te testen toch? Maar volgens de test kan het nu al wel...
Bedoel je met 6nod 6 dagen voor je NOD? Dat zou dus 8 dpo zijn... Dat zou nét moeten kunnen maar is wel heel vroeg. Heb je met daglicht al een foto kunnen maken? Kunnen we even meekijken.