4 dagen voor nod negatief getest. Kan het nog?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paniekertje, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Zit nu in 2e ronde 150mg clomid en volgende ronde moeten we over op spuiten en iui vanwege twee negatieve samenlevingstesten. nu hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben. Heb vandaag 10 dpo en 4 dagen voor nod negatief getest. Kan het nog? Ik hoop het zo, maar ik vrees van niet :(

2. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb vandaag op 2 dagen voor NOD getest en ook negatief ik heb ook nog hoop sommige mensen testen pas een aantal dagen na NOD positief dus heb nog hoop ;)

3. pom77

pom77 Niet meer actief

Tuurlijk kan het nog meiden, late innesteling/langzaam aanmaken hcg?? Houd moed!!

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan nog steeds hoor :)

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Waarom testen mensen toch voor NOB :). Ja hoor, het kan zeker nog. Er is niet voor niets bepaald dat je pas moet testen op de dag dat je Ongesteld moet worden. Eerder heb je vaak echt niet genoeg hormonen.

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Kom op meid, tuurlijk kan dat nog. Het is meer uitzondering dan regel dat je zover voor je nod positief test. Nog niet teveel zorgen maken.

7. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ja, weet dat het heel dom is voor nod te testen. Maar je ziet hier zo vaak zulke mooie testen voor nod, dus denk waag een gokje. Maarja word er helaas niet veel wijzer van :(

8. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Zo te zien hebben jullie al best wel een weg afgelegd.
    Begrijp ik goed dat jullie volgende maand met IUI gaan beginnen?
    Ik test ook wel eens voor NOD hoor. Dan heb ik zo'n reeks dipsticks en test veel te vroeg tot aan NOD ;)
    Ik schiet er niets mee op maar ik blijf wel met beide benen op de grond staan, dat is ook heel wat waard toch?

Ik hoop dat je niet al teleurgesteld bent, de hoop nog niet verliezen hoor. Het kan echt nog, wie weet word je nog verrast!!

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ja, helaas al 5 maanden in de MMM en het einde is helaas nog niet in zicht. De kans dat het deze keer raak is is helaas heel klein, maar je hoopt er toch een beetje op. Hoop idd dat het straks met de puregon en iui beter gaat. Mag hopelijk 19nov starten. Dus straks even 2weekjes rust, ook wel lekker ;)

10. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik snap je helemaal hoor. Ik zit nu in de 3e ronde na de HSG en op een of andere manier verwacht ik daar toch veel van. Ik ben er weer veel mee bezig, lastig vind ik dat.
    Maar nadenken over dat ik er niet mee bezig moet zijn werkt helemaal niet dus ik geef er maar gewoon aan toe.

Lekker spuien hoor meis. Doen wat goed voelt voor jou.

11. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi Eliz, bedankt voor je lieve woorden.
    Zie dat jij ook 2 negatieve samenlevingstesten hebt gehad. Hoe is die bij jouw uiteindelijk toch weer positief geworden?

Het is idd moeilijker om te denken dat je er niet mee bezig bent dan dat je af en toe toegeeft aan bijvoorbeeld testen oid. Het zet je toch weer met beide benen op de grond.

Ik had vanmorgen een beetje bloedverlies en mijn test van vanmorgen met ochtendurine was ook negatief. Ik dacht dat ik ongi werd, had er ook lichte krampjes bij, maar nu is het bij afvegen nog een beetje lichtbruin en heb ook geen krampjes meer. Gezien mijn kaartje met een tempdip gister denken ze in mijn pco clubje aan een innesteling. Zou dat nog kunnen op 11 dpo? Pfff, mn lichaam neemt me weer eens dik in de maling :(

12. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

#12 Eliz30, 1 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2012
    Niets te danken hoor meis.
    Wij mochten nog een 3e keer terugkomen omdat de follikel bij de 2e samenlevingstest 17 mm was. Toen had ik trouwens wel een positieve ovulatietest.

De 3e keer had ik al weer twee dagen een negatieve ovu test en dacht ik mijn eisprong gevoeld te hebben. Dat bleek dus niet het geval. We zagen een mooi zwart rondje van 22.3 mm en vervolgens was de samenlevingstest ook positief. Het kan dus zijn dat wij heel goed moeten gaan timen.

Ik zweer bij countdowntopregnancy.com en de calculators die ze daar hebben. Je kan bereken wanneer je gemiddeld genomen je innesteling zou hebben maar ook in hoeverre spotting duidt op een innestelling of een aankondiging van je menstruatie.
    Ik vind het rot om te zeggen maar bij mij is het altijd slecht nieuws en ik heb het bij elke maand. Ik hoop dat het bijna jou anders is!!

Implantation Calculator - When Is Implantation Likely To Occur? | Countdown to Pregnancy

Probability of Pregnancy & Luteal Phase Spotting Calculator | Countdown to Pregnancy

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Bedankt voor de sites! Heb 16% kans op ern zwangerschap, hihi.

14. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Haha lekker opbeurend he?! ;)
    Ik zit nu op 7 of 8 dpo en en ik ben bang dat ik over 2 a 3 dagen ook al weer kleur zie verschijnen.

15. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ja, shit is dat he! Ik heb nog steeds beetje bruin en bloed, dus denk dat het einde oefening is. Heb ook nog een ultra vroege zw van z&k gedaan en die is ook nega. Die had toch wel bijna een licht streepje moeten geven op 11 dpo toch? Achja, hoop dat de daadwerkelijke ongi nog even uitblijft, dan heb ik een iets langere LF en dat vind ik ook wel fijn. Volgende ronde spuitjes en IUI, hopen dat dat het verschil gaat maken!

16. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    heb toch een licht streepje op de zwanger en kids dipstick :(:(:(
    in het echt uiteraard weer beter te zien...

17. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik zie helaas niets wat me nu al overtuigt, misschien is dat op de laptop anders. Maar ik hoop het toch zo ontzettend voor je!

18. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Moet zeggen dat ik het op mn mobiel ook beter zie als op de laptop. Achja, even afwachten wat mn temp morgen doet en dan zien we wel. Bruin is nu weer heel minimaal. Mn lichaam steekt de gek met mn aan :(

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    En?? Ben ontzettend benieuwd meid!!

20. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Nog steeds geen duidelijkheid :(. Bruin is minimaal, temp iets gestegen en tuurstreepjes op de zk dipsticks. morgenochtend maar een kv doen denk ik..

Deel Deze Pagina