aarrrgh wat is er mis met mijn lichaam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ks2011, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Waarom kan het niet gewoon doen wat het moet doen!? Na mijn vorige cyclus van 31 dagen ongesteld geworden. 18 dagen later wordt ik wèèr ongesteld! Dit houdt twee!! Weken aan. Niet de menstruatie zoals ik hem ken. Nu 5 dagen zonder bloed en vanavond weer bloederige afscheiding...snap er niks van! :(

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Oeh vreemd! Misschien toch maar ff bij de huisarts langs? Je bent dan nog wel geen jaar bezig maar op deze manier schiet het niet echt op voor jullie met zulke cyclussen...
    ik ben zelf namelijk ook door de huisarts door gestuurd nog voor ik een jaar bezig was ivm erg vreemde cyclussen.

Succes!!

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dit heb ik ook gehad eind december, begin januari.

Er was geen reden voor. Ik was gewoon ongesteld geworden, en 2 weken later werd ik weer ongesteld 12 dagen lang.

Op de dag dat ik besloot de HA te bellen stopte het.
    Ik besloot mijn cyclus aan te kijken en daarna pakte het gewoon weer het normale ritme op.

Foutje dus denk ik? :)

Mijn advies: Als het je niet lekker zit, bel de HA. Maar er hoeft dus niet iets ernstigs aan de hand te zijn.

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hoeft niets ernstigs te zijn. Ik had altijd een hele stipte cyclus, mooi 28 dagen en ineens had ik dat ook, elke week bloedingen etc. Bleek gewoon om een hormonale storing te gaan. Ik mocht progesteron slikken maar wou dat niet. Volgens HA gewoon temperaturen om te zien of er een eisprong was en die was er heel duidelijk. Alhoewel ik die maand elke week gebloed had, werd ik toch zwanger en zonder problemen en zonder uiteindelijk de progesteron te nemen. Ga zou ik zeggen ook eens tempen om te zien of je een eisprong hebt en ga met die resultaten naar je HA moest het niet over gaan.

5. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Het boelden zette vandaag weer door. Vind het zo raar! Bedankt voor jullie reacties! Ga vrijdag even de ha bellen. Had idd ook de vraag of mijn cyclus wel gewoon doorgaat of dat het niks doet tijdens zo'n menstruatie. Gebruik wel ovu testen. En wat doet progestron dan? Thnx!

Deel Deze Pagina