Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aninaja, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aninaja

aninaja Niet meer actief

#1 aninaja, 19 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2014
    Hallo,

Ik ben hier nieuw en ik ben een jonge meid. Ik ben sinds 6 februari gestopt met de pil. Eind februari kreeg ik last van kwaaltjes: pijn in me onderbuik, moe, pijn in onderrug, benauwd en duizelig en pijn in me oksel (?) en vooral stemmingswisselingen. Ik heb 1 maart een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. 7 maart heb ik 2 dagen roze bloed gehad en het was zeer weinig en daarna nog een zwangerschapstest gedaan en die was ook negatief. Toen daarna dacht ik dat ik een innesteling heb gehad en laatste dagen heb ik last van veel afscheiding, Ik heb dus gisteren, 18 maart een test gedaan en die was ook negatief. Wie heeft dit nog meer gehad? Ik weet hier niet echt raad mee, vooral omdat ik 2 dagen een lichte bloeding heb gehad, wat je geen ongesteldheid kon noemen.

2. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Je bent net gestopt met de pil.
    Je lichaam heeft vaak tijd nodig om te ontpillen en de natuurlijke cyclus op gang te krijgen. Hier kunnen kwaaltjes bij zitgen. Zelf ben ik eind 2012 gestopt met de pil en heb ook wat veranderingen gemerkt nadat ik gestopt was.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Dat soort dingen hebben sommige idd by stoppeb van de pil. Je lichaam moet nu alles zelf doen en by de 1gaat dat snel en bij de ander langzaam. Het hoort er helaas bij

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Dat dus. Ontpillen, gok ik. De een heeft zoiets niet, de ander wel.

5. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    Testen ging allang positief zijn

Deel Deze Pagina