Ik zal het proberen kort te houden hoor, maar kan niet beloven dat dat ook lukt Ik ben 8 juni voor het laatst ongi geweest, 13 dagen later had ik mn eisprong (heb getempt dus zo doende weet ik mn eisprong) afgelopen dinsdag had ik dus weer ongi moeten worden. Vorige week vrijdag toen mijn temp nog hoger op was gelopen, verloor ik ineens heeeeeel licht roze slijm (enkel bij het afvegen en verder geen ongikrampen of iets dergelijks) zaterdag was mn temp nog even hoog en verloor ik nog steeds dat licht roze slijm (enkel bij het afvegen en verder geen ongikrampen of iets dergelijks) Zondag was mn temp 0,1 graden gedaald, en verloor ik geen roze maar bruinig slijmverlies (enkel bij het afvegen en verder geen ongikrampen of iets dergelijks) Maandag kon ik helaas niet tempen, want ik was er een aantal keer s'nachts uitgeweest voor mn dochtertje die met ooronsteking tobt en het daardoor dus helemaal vergeten was (het tempen) maar ik verloor nog steeds bruinig slijm verlies (enkel bij het afvegen en verder geen ongikrampen of iets dergelijks) Wel verloor ik toen ik s'avonds nadat ik ontlasting had (vrij hard) wat bloed. Dinsdag, de dag dat ik ongi zou moeten worden heb ik weer niet getempt omdat ik er zoveel malen uit was geweest voordat ik moest tempen dat het geen goed beeld zou geven van mn daadwerkelijke temp. (woorden van de gyn) Ik verloor nog steeds bruinig slijmverlies, maar vele malen minder dan de dag ervoor en niet iedere keer bij het afvegen vond ik een spoortje slijm op het toiletpapier (verder geen ongikrampen of iets dergelijks) Gister was het slijmverlies zo goed als weg. Vanmorgen toen ik wakker werd en naar toilet moest werd ik ineens niet lekker, misselijk in mn maag. Toen ik naar toilet ging had ik weer vrij harde ontlasting en nadat ik dat had gehad verloor ik roze slijm.....enkel bij het afvegen en verder geen ongikrampen of iets dergelijks nadat ik van toilet kwam heb ik even iets gegeten en moet zeggen dat mn misselijkheid nu wel weg trekt (30min later) Ik heb verder nog niet getest.....maar dit komt meer omdat ik liever wat later test zodat ik dan zeker weet dat een negatieve test ook echt betekend dat ik niet zwanger ben ipv dat ik nog wel zwanger kan zijn maar te vroeg heb getest. Ik hoop dat jullie me begrijpen Nu mijn vraag......zou iemand mij kunnen vertellen hoe het komt dat ik wat bloed/rozig slijmverlies zou kunnen hebben na mijn ontlasting??
allereerst zou ik toch een test gaan doen hoor! en die afscheiding vind ik moeilijk te verklaren maar het enige wat me logisch lijkt dat het kom door de harde ontlasting en wat harder moeten persen. als je zwanger bent is alles veel beter doorbloed en kan er daardoor soms wat bloed komen, na het klussen kan dit ook.
je hebt ook helemaal gelijk over dat testen, maar voor de zwangerschap van mn dochtertje heeft me lichaam me vaak voor de gek gehouden en heb ik een aantal negatieve testen gehad...en ben dus nu een beetje onzeker qua testen.
ik snap dat je dan liever wacht met testen maar het is helaas het enige wat echt duidelijkheid geeft! succes meid, ik hoop voor je dat je nu niet teleurgesteld wordt