om nu al te testen(morgen nod).. tussen de middag kwam ik thuis, moest nodig naar de wc dus ik dacht,, ach waarom ook niet! maaaar helaas dik negatief! het zullen dus toch de ontpillingsverschijnselen zijn geweest die ik voel!
nou ik ben 1 juni voor t laatst ongi geweest.. we zouden nog niet voor t echie gaan maar we hebben toch zo rond mn eisprong "onveilig" sex gehad.. mn rd is ook al onderweg voel ik.. zal vannacht wel doorbreken en dan zit ik precies op 28 dagen dus dat is dan wel weer lekker! maarja nieuwe ronde nieuwe kansen! jij ook veel succes de komende dagen! spannend!
he wat jammer nou... Het is altijd een teleurstelling. Nou maar hopen dat je die niet te vaak mee hoeft te maken! Veel succes
He niet de moed opgeven hoor. Er zijn zat meiden die pas na hun NOD positief testen. Misschien was je gewoon te vroeg. En menstruatiekrampen kunnen ook bij zwangerschapsymptomen horen hoor. Je baarmoeder is dan aan het oprekken.
balen meid! maar zoals je misschien al vaker hebt gehoord hier.. geen bloed geeft moed! dus geef de moed nog niet op!
heej! nee nog niet ongi vandaag! dacht dat ik gisteravond al wat voelde dus voor de zekerheid maar een verbandje in gedaan maar tot nu toe nog niets te zien! ik wacht het weekend af!
ik heb na mn eisprong (wanneer weet ik niet precies) 1 x een heeeeeeeeeel klein beetje bruin verlies gehad bij t afvegen.. maarja dat zal dan ook wel iets anders zijn geweest,,
hee wat jammer nou essiegirly! ik ben van plan dit weekend af te wachten.. wat niet is kan nog komen he! dus we zien wel wat t word! en ik hou jullie uiteraard op de hoogte
Hoi ik ben nu al 6 dagen over tijd,En nog geen menstruatie pijn gehad, Wel 4 dagen geleden getest en hij was zwaar negatief.......Jammer
hey sabrine vervelend is dat he die onzekerheid! ben je allang bezig dan? dit is voor mij de eertste ronde dus ik er kan nog vanalles gebeuren ik ben benieuwd
Hoi Laura We zijn nu vanaf September bezig ongeveer,Duss het valt in princiepe nog wel mee..... Ik ben nog steeds niet en ben misselijk maar ja de testen zeggen niet dus ik weet het niet...... Liefs
en je cyclus is normaal regelmatig? dan zou je toch bijna denken dat t raak is! maarja je lichaam kan ook rare dingen met je doen heb ik begrepen! toch nog even afwachten en anders naar de HA?
Me cyclus is sind 2 jaar niet goed duss het is elke maand afwachten,erg verwarrend allemaal.Ik heb net weer even een test gedaan en die gaf negatief aan....... Ik moet naar het ziekenhuis op me 3 dag van me ongesteldheid dusss afwachten maar....Veel suc6 voor jou
dat is dus elke maand weer afwachten.. lijkt me erg vervelend! nou veel succes meid en hoop voor je dat t gauw raak is!