Maar uhhhh ik zie dat jij ook over tijd bent? Niks,of nog niet getest,of net zoals mij ook onregelmatig ongesteld?
ja klopt ik heb donderdag negatief getest.. dit is pas de eerste ronde dus weet nog niet hoe mn cyclus in mekaar zit! maar denk dat als ik morgen nog niet ongi ben even een testje ga doen!
Hallo allemaal. Ik ben Shar en kom voor het eerst op dit forum kijken. Wel fijn om op deze manier belevingen en vragen met elkaar te kunnen delen. Ik ben sinds één jaar gestopt met de pil om mijn lichaam klaar te maken en op te schonen zodat we, wanneer we daar beiden aan toe waren, een kindje probeerden te krijgen. Afgelopen maand was het dan zover. we hebben de stoute schoenen aangetrokken en voorbehoedsmiddelen achterwege gelaten. Ik had een beetje uitgerekent waarin ik ongeveer een eisprong zou kunnen hebben en we zijn er voor gegaan. Nu moet ik erbij vertellen dat dat uitrekenen voor mij niet zo gemakkelijk gaat aangezien ik een onregelmatige cyclus heb. Zo tussen de 5 a 6 weken. Wel had ik mijn laatste menstruatie vergeten op te schrijven maar die was zo rond de 10 - 16 mei. 5 juni zijn mijn vriend en ik op vakantie gegaan naar het verre Jamaica. Veel meegemaakt en tevens ook nog ziek geweest. Maar wat vooral verrassend was is dat mijn menstruatie uitbleef. Ik begon er bijna op te hopen maar toen de test negatief bleek te zijn gaf ik de hoop op deze maand raak op. (test deed ik na een paar dagen overtijd) afgelopen donderdag toch maar weer een test gedaan. Deze was ook negatief . Maar nog steeds geen menstruatie. Ik kan niet zeggen dat ik me echt zwanger voel want ik weet niet hoe dat voelt. Wel veel boeren en lichte misselijkheid, gevoellige tepels maar niet altijd en veeeeeel plassen. meer dan anders toch wel. Aangezien ik wat op het internet heb rond gekeken en meet verhalen zag over negatieve testen en toch zwanger zijn begon ik te twijfelen. Ik ben dus nu wel behoorlijk overtijd (alleen weet dit sukkeltje dus niet precies hoeveel ). Mn dokter is er pas 12 juli weer maar ik weet niet of ik zo lang in die onzekerheid wil zitten. Hebben jullie misschien eventueel tips voor mij of ook zoiets dergelijkt wel eens meegemaakt? Ik bedoel, het is jammer als het deze maand niet gelukt is, dan probeer ik het de volgende keer weer maar dan moet die menstruatie toch wel eens gaan komen . groetjes Shar
hee shartje ik geloof dat je ook kunt bloed prikken om te kijken of je zwanger bent! wel lastig dat je dokter pas de 12de weer is! heb je dan geen inval dokter ofzo iets? lijkt mij toch vervelend als je zo lang in onzekerheid moet zitten! ik hoop voor je dat t raak is!
heej shartje! wat spannend zeg, ik kan heel goed begrijpen dat je heel onzeker bent maar heeft je dokter zo geen tijdelijke vervang dokter? die kan ook bloedprikken... en als je dan zwnger bent dak kan je gewone dokter je nogaltijd opvolgen! succes en laat ons iets weten! lobj
Hoi Laura en Lobj Ik kan idd wel even een andere dokter om raad vragen. Wel ben ik bang dat er gezegd wordt: Nog even geduld hebben mevrouwtje... Dus dat ze me gewoon laten wachten en wachten. Maar onzekerheid is erg vervelend. Als is dan niet zwanger ben wil ik wel weten wat er dan aan de hand is. Mijn menstruatie loopt toch niet helemaal naar wens vind ik. Ik word wel elke 5 a 6 weken ongi maar verlies relatief weinig bloed. Vroeger was dat wel anders. Wel hoor ik dat dat ik de loop van je leven wel eens verandert zo nu en dan. Toch hoop ik stiekum dat het wel raak is ondanks de negatieve testen. ik hou jullie op de hoogte. Maar laura ik zie dat jij ook overtijd bent en dat lobj ook binnenkort mag testen. spannend !. succes en hopelijk is het voor jullie raak . groetjes Shar
Morgen om 16.00 een afspraak bij de dokter. Ik ben benieuwd....als ik dan niet zwanger ben wil ik weten wat er dan wel aan de hand is. Ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen dus dit is mij volkomen vreemd. We zullen zien. Ik hou jullie op de hoogte. groetjes Shar
Hoi allemaal. ik vandaag dus naar de dokter. hij vertelde dat het ook gewoon kan dat mijn menstruatie wat langer uitblijft of dat ik dus gewoon een keertje oversla. Hij vertelde ook dat er een kans is al gebeurt dat niet zo vaak, dat er nog geen genoeg hormoon in mn urine zit en dat ik volgende week nog maar eens moest testen. Ik had dus geen zin meer om te wachten en heb twee testen gekocht en rond 17.00 weer getest. Helaas weer negatief. Ik zal toch echt moeten wachten op mijn menstruatie. Als het volgende week nog niet zover is kan ik alsnog een keertje testen maar nu ga ik er maar gewoon van uit dat ronde-1 bijdeze voorbij is . Op naar ronde twee en hopen dat het voor ons allemaal snel raak is ! groetjes shar