Ik ben op zoek naar een fijn dweilsysteem We hebben nu een simpele stok met eigenlijk net te kleine doeken. Wil geen losse wegwerp dweildoeken. We hebben een houten vloer en tegelvloer die we daarmee moeten dweilen. Wat is een fijn systeem?
Ik heb een stomer, ook geschikt voor laminaat en hout, je kan de stoom instellen. Ik vind het een stuk fijner en sneller werken dan een gewone dweil
Ik heb de goedkoopste variant van Cleaning Academy. Ideaal!!! Geen gezeul met emmers water. Dweilen is een makkie!
ik heb er een van de blokker waar ik super blij mee ben is van handy. je doet de dweil met stok in het water en er zit een soort schuifsysteem op zodat je niet de dweil van de stok hoeft te halen en er weer op hoeft te doen. scheelt een heleboel tijd en ook geen last van je handen omdat je moet wringen en geen zere rug dus ik vind hem ideaal. kost maar 20
Hier ook een stoomreiniger (Kärcher), topding!! Ook voor m'n keuken/ badkamer/bank/tapijt/kleding etc etc
Huishoudproducten - Stoomreinigers - Steam Mop - 10 in 1 Steam Mop - BLACK+DECKER Home Products Product Details Je kan er echt alles mee, wij vinden het super
Ik gebruik dit systeem; https://www.google.nl/search?q=roterende+mopset&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjPz9-D7rzPAhWGPRQKHXz1BhcQ_AUIBygB&biw=360&bih=592#imgrc=n7lbNxZPFZ3GXM%3A Nu al een paar jaar, wil niet anders meer...
Karcher stoomreiniger. Geen gesleep meer met emmers water, doeken die je uit moet spoelen, geen geschrob. Had eerst zo'n lifehide ding maar stoomreiniger maakt vele malen beter sxhoon. En hygienisch.
Voor onze houtenvloer gebruik ik een simpele swepmop omdat deze geen strepen achterlaat en de vloer juist heel mooi weet te houden.