Eindelijk een lijst gevonden, spulletjes verzamelt van Mareau als baby. Lijm gehaald. Ik twijfel alleen een beetje over de kleur. Ik vind het te wit... Het donkere is mijn vloer...
Mooi hoor. Je kan zelf misschien wat leuke dingen tekenen op het papier in de lijst om het wat meer kleur te geven.
Ik vind het mooi! Maar als je meer kleur wil kun je evt. een groot stuk gekleurd karton halen bij de Bruna en die gebruiken als achtergrond.
Waar heb je die lijst vandaan? Ik had het zelfde idee maar kan nergens een wat vinden. Misschien een zilveren of grijze achtergrond dan springt het er echt uit.
Ik heb dezelfde lijst maar de gehele achtergrond een stofje overheen gedaan licht roze met witte sterretjes! maakte t een stuk minder wit
Ik heb het behang van mijn zoon zijn kamertje als achtergrond gedaan. Misschien dat een idee? (Of ander leuk behang/papier). Vind het inderdaad nu iets te kleurloos, en ik denk dat met een kleurtje erachter het pakje en kaartje er meer uitspringt.
Ik heb haar baby-behang erachter gedaan, roze. Haar pakje was ook licht roze. Er is ergens een topic hierover met foto's. Die van mij zit er ook ergens tussen. (Maar ik heb geen idee hoe je dat terug moet zoeken..)