Ik krijg de zenuwen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by jody, Nov 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Wanneer begint het nou?

Ik weet dat niemand dit precies kan vertellen, en daar krijg ik zo de zenuwen van.... ;)

Ben gisteren en vandaag een 'puntje' bruin slijm verloren. :oops: Heb al een week last van oefen weeën. Kan iemand me toch vertellen of je dit misschien zelf hebt meegemaakt en of het nog lang duurde?
    Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar toch.
    De vk wilde nog niet voelen, dit doen ze pas vanaf 40 wkn is mij verteld.

Hopelijk kan iemand de zenuwen bij me weg halen........ :(
    Dikke knuf van mij.

2. Djam

Djam Actief lid

Aug 2, 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hoi Jody

Ik had bij mijn eerste ook al een aantal weken oefenweeen, heel vervelend allemaal. Op een gegeven moment werd het alleen maar erger en moest ik toch voor de zekerheid even voor controle naar het ziekenhuis, daar zagen ze wel dat er wat weeen activiteit was. Ik mocht naar huis en moest het maar even afwachten. Uiteindelijk is mijn zoon zelfs nog een week langer dan de uitgerekende datum blijven zitten. Ik had zo gehoopt dat hij toen eerder zou komen, maar helaas.
    Maar elk mens is weer uniek, misschien zijn het bij jou wel voortekenen. Probeer je in elk geval een beetje te ontspannen, het komt wanneer het tijd is ;)
    Heel veel succes.

Liefs Mariska

3. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Thanx!
    Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Het is echt vervelend, zo vroeg al voor-weeën en dan nog een week langer moeten lopen ook! pfff ik hoop toch echt dat het snel gaat gebeuren.

4. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Sux6! Probeer een beetje te ontspannen dan is je lichaam er misschien sneller aan toe ;)

5. Krullebol

Krullebol Actief lid

Dec 31, 2006
    386
    1
    0
    Jody, ik hoop echt voor je dat het snel doorzet want dat afwachten is waardeloos...helaas hoeven oefenweeen niets te zeggen, maar ik hoop het beste voor je! Succes in ieder geval en probeer maar wat afleiding te vinden (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan...)

6. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Thanks meiden.
    Ik zal idd gewoon moeten afwachten.
    Ik had zaterdag van die weeën die om de 20 min. kwamen, maar na een goede nachtrust, heb ik nu nergens meer last van. grrrr. om zot van te worden. Ach ja, maandag naar de vk misschien kan die me verder helpen.

7. Niet meer actief

Hoi Jody, super herkenbaar jouw verhaal.

Ik heb sinds 2 weken last van rommelen, voorweeën, slijmprop verloren etc. De vk heeft toen al wel gevoeld en geconstateerd dat ik 2cm ontsluiting heb. Daarmee ga je je dus wel instellen op een bevalling, ze zei ook 'het kan elk moment komen, morgen of overmorgen ga je wel bevallen'. Nou niet dus, ik ben nu 2 weken verder en het is weer helemaal stil in mn buik. Heb in de tussentijd natuurlijk weer controles gehad en elke keer weer zeggen ze 'die komt er elk moment uit'. Argh, zeg dat nou niet, want hij/zij luistert blijkbaar toch niet :)

Ik kan je dus helaas niet vertellen dat je nu snel zult gaan bevallen, ik zit zelf ook alleen maar af te wachten. Ik heb t idee nu wel een beetje los kunnen laten, het kindje komt wanneer het komt, is nu al de baas. Maar stiekum hoop ik toch wel dat het opschiet hoor hihi.

Succes!
    Joldeg

Share This Page