YES! Vandaag dan eindelijk de welverdiende positieve test !! Na lang wachten en 2 miskramen eindelijk weer wat positiefs. Tegelijkertijd ook onwerkelijk want geloof het nog steeds niet hihi. Heb nog geregeld krampen en het gevoel dat ik ongi moet gaan worden. Daarnaast ook nerveus dat 't weer mis kan gaan Het is toch moeilijk na 2 miskramen er weer geloof in te gaan krijgen. Vandaag meteen de verloskundige gebeld en 16 december al een echo gepland staan om te zien of er daadwerkelijk een hartje klopt. Het wordt aftellen en duimpjes draaien dat dit kleine wondertje bij ons mag blijven. Net even gerekend en ons kleine leeuwtje zou dan rond 5 augustus komen
gefeliciteerd!! ik heb ook in augustus miskraam gehad. ik hoop ook dat ik ook deze maand pozitief test. ik moet nog 10 dagen wachten.
Vandaag nog even een kv testje gedaan. Wilde zien hoe dik m'n streep was hihi lol! En een mooie dikke streep
Iedereen bedankt voor de reacties! Tis wel nog afwachten tot 16-12. Als ik dan een kloppend hartje zie ben ik enigszins gerustgesteld
ik ben normaal gesproken erg regelmatig maar de afgelopen keer was ik 5 dagen later. ik begreep niets van. dus deze maand tussen 5 en 9 december. ik had je berichten (van een andere topic) gelezen. je woont in Turkije begreep ik. ben je nu in NL? Ik kom ook oorspronkelijk daar vandaan.
Ik heb 2 jaar in Turkije gewoond en gewerkt. Daar heb ik mijn vriend dus leren kennen en we zijn nu net verloofd. Helaas is het met verblijfsvergunningen en geld erg moeilijk om iets op te bouwen en vandaar dat ik ook nog niet geemigreerd ben. Het is volgend jaar wel de planning als ik voldoende kan sparen deze winter. Ik wil niks liever dan daar bij hem zijn en een toekomst opbouwen. Van waar in Turkije kom je vandaan? Ben benieuwd voor je of je positief test volgende week. Heb je zelf een goed gevoel erover??
ik voel helemaal niets maar zo ben ik ook. vorige keer voelde ik ook niets en ik had nog bloeding gehad. ik dacht dat ik ongesteld was geworden. toch was ik zwanger. het is dus niets anders dan afwachten. ik kom uit Ankara. ik heb geen idee hoe het allemaal daar gaat. in ieder geval in nederland gaat het niet zo makkelijk om een verblijsvergunning te krijgen.
Gefeliciteerd! Ik heb ook in augustus een mk gehad en ben nu ook zwanger. Rond 8/8 uitgerekend. Ik vind het heel eng en ik heb te vroeg getest, want vrijdag is mijn nod pas.