hoi meiden even een vraagje hier bij de plus kun je voetbal plaatjes sparen en mijn dochter is er helemaal weg mee wie heeft er misschien voor ons nog een paar over? of dubbele om te ruilen? ze zou er heel blij mee zijn
ik heb hioer nog 4 pakketjes liggen, e ik heb de plus bij mij naast de deur dus ik wil ook wel voor je sparen! pb me maar!
Mijn zoon heeft van mijn zijn oudtante zo'n boek gekregen met een aantal plaatjes. Maar wij hebben geen Plus. Meneer enorm terleurgesteld dat hij ze niet kan sparen. Dus wie nog over heeft, hou ik me aanbevolen. Is gelijk een leuke stimulance om te lezen. Hij heeft het hier moeilijk mee en moet thuis ook extra lezen en als ik hem iets beloof doet hij het en anders dus niet de eigenwijs. Dus dit zou een leuke verrassing zijn een plaatje beloven.
hoi meiden een vraagje: heeft iemand toevallig nog wat voetbalplaatjes over en die niet meer gebruikt? ik ging net weer naar de plus bleek de actie al over te zijn ik heb nog wel een stel dubbele om evt te ruilen enzo? wie kan mij nog helpen aan wat plaatjes je zult mijn dochter er heel blij mee maken
miss groovy: ja ik wist ook niet tot wanneer dat de actie was maar vanmorgen in de winkel zeiden ze dat ie afgelopen was
he verdikkie! von het al zo raar deed vandaag boodschappen en geen plaatjes :x en nu hebben we die planten aktie ook leuk hoor die ga ik sparen hihi maar dan stuur ik de laatste voor je op die ik heb dan..zijn 4 pakkies wel jammer vond het zo leuk om te sparen voor een ander
Ja die ruildingen zijn denk ik door heel t land. Vorige maand was er hier 1 in t roda stadion, maar ja zo fanatiek ben ik nou ook weer niet haha
Ik had hier een geheimpje staan.. maar durf hem toch niet te plaatsen.. Ben bang dat 'mijn bekende mede forumer' mij meteen herkent en door heeft dat ook wij proberen zwanger te raken.. wil de gok toch niet wagen.. Mensen die nog plaatjes moeten hebben mogen altijd een PB sturen, en als ik jullie nu echt te nieuwsgierig heb gemaakt vertel ik het geheimpje misschien ook wel
http://www.plusbijbestellen.nl/ Voor de liefhebbers... Kwam m tegen, dacht gelijk aan jullie. Nabestellen voetbalplaatjes tm 31 Maart...
Nee hoor, die zijn allemaal voor mijn kleinzoon Justi kidding, ik heb er geen, anders mocht je ze rustig hebben! Hier geen PLUS in de buurt!
Ik heb heel veel dubbele en heb ook nog een aantal nummers nodig. Dus wie wil er ook met mij ruilen? Als je mijn persoonlijk ff mailt kunnen we kijken welke nummers we nodig hebben. Groetjes Lover
Ik heb er laatst wat gekregen de nummers: 7,11,42,92,93,109,168,180,184,222,244,262. Doe er niets mee dus wil ze evt wel opsturen..