heeft iemand daar en afbeelding van?van echt aan het einde van de 6 weken en het begin van de 7 weken... de meesten van jullie zullen mijn echo wel gezien hebben,...alleen de vruchtzak te zien...en over twee weken MOET ik zeker 7 weken zwanger zijn.... kan me dat niet voorstellen na deze echo. toen ik iets over de5 weken zwanger was van mijn zoon zag je echt al zo'n "rondje"in de vruchtzak zitten,nu niks. heeft iemand dat ook meegemaakt? : Edit Moderator: Verplaatst naar juiste onderwerp.
Hoi Miranda, Ik heb een echo in mijn album staan van 7w4d. Je zag duidelijk het vruchtje, een kloppend hartje, een mini-navelstrengetje en het dooierzakje. Het kindje was toen 12,2 mm lang. Groetjes, Jippie
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=19225 dit is mijn echo met 7 w en 1 dag.... groetjes van Ramona
dit is mijn echo van 6 weken en 5 dagen, terwijl ik 7 weken en 1 dag zou moeten zijn. Met 9 weken was de echo kloppend...We zagen een kloppend hartje met 6 w en 5 dagen. Maar gek genoeg was ik een week eerder ook voor een echo ivm een bloeding (dus volgens mijn telling 6 w en 1 dag) en toen was er alleen een vruchtzak te zien van 6 w en 1 dag en verder niets... Het is allemaal goed gekomen...ik word helemaal bont en blauw van binnen van al het geschop... Als ik jou echo bekijk, dan lijkt het wel ongeveer op die ik met 6w1 dag had...Toen zagen ze alleen een vruchtzak...Er gebeurt zoveel daarbinnen... Wanneer krijg je weer een echo?
Hoi, Bij mij is met 6w 3d een echo gemaakt, vruchtje was toen 8 mm. Je zag een soort streepje met een flikkerend hartje erin. Helaas is de foto die we er van hebben een beetje vaag, maar kan me herinneren van de echo dat je het echt goed kon zien. Succes, groetjes Rosa
hoi ik heb nog geen foto kunnen maken, maar ik was ook 6 weken en 3 dagen. en er was een kloppend harjte te zien met duidleijk een vruchtje groetjes
bedankt iedereen....heeft een van jullie ook wel eens zo'n echo als de mijne gehad?waar alleen nog een vruchtzak te zien was?
Heej miranda... heb er 2 in mn album staan. 1 van 6 weken en 2 dagen 1 van 8 weken en 2 dagen Bij beide klopte het hartje, alleen voro die 6 weken moest ze echt gigantisch inzoomen.
hihihi marilene...ja sorry nog niet goed wkker. vind het gewoon echt vaag.eerst kwamen ze tot de conclusie dat ik niet goed zwanger was want hcg steeg niet goed en niks te zien op de echo,terwijl ik toen al 7 weken moest zijn volgens hun.week later bleek alles in orde,hcg gestegen naar bijna 7000,maar er was alleen een vruchtzak te zien dus zou ik maar 5 tpt 6 weken zwanger zijn,maar het zag eruit als een goede zwangerschap. beetje verwarrend vind ik....
Kan.. ik zag toen ze het op normale stand had, helemaal niets, leek als dat ik ben. Zij zei meteen: goh..kijk hier het hartje...m'n man en ik keken elkaar aan.. WAAR? Dus zij inzoomen en toen zagen we het pas.
volgens mij is het maar net welke gyn of vk je hebt...bij mij is met 6 weken ook niet ingezoomd en ze zeiden: 50% kans... blijft toch spannend.....kon zelf pas vanaf 20 weken echt genieten omdat ik het toen elke dag flink voelde bewegen.... als je al eerder een kindje hebt verloren blijft dat toch gevoelig denk ik...