buik wil niet ontspannen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Riana, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riana

Riana Lid

7 dec 2007
    30
    0
    0
    Kleuterjuf
    Ik heb al sinds mijn 17de week van mijn zwangerschap (niet alle dagen maar wel vaak) een heel harde buik met dan 1 plekje dat echt pijn doet, kan het bijna niet aanraken. Dit kan wel een hele dag duren, mijn buik wil maar niet ontspannen. Als ik het vraag aan de VK dan zegt ze dat het niets is, dat het geen harde buiken zijn. Maar wat dan wel? Ik heb ergens iets gelezen over een loslatende placenta, moet ik mij zorgen maken? En kunnen ze dit op een gewone echo zien?

Liefs
    R.

2. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik zou het morgen gewoon nog een keer aankaarten bij je VK. Jou stress hierover is ook niet goed.

3. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Waarom denkt je VK dan dat het geen harde buiken zijn? Als jij dat zo voelt en de buik is echt hard, dan lijkt mij dat de VK er toch naar moet kijken. Ik zou voor je eigen gemoedsrust het nog eens aankaarten (gewoon even bellen morgen, niet wachten tot je volgende afspraak) en zeggen dat je je zorgen maakt. Als het een goede VK is zal ze weten dat onrust/stress hierover niet goed voor je is en zal ze een echo bijvoorbeeld voorstellen. En anders zou ik er 1 eisen!

Heb je er al aan gedacht dat je misschien harde buiken blijft houden omdat je je teveel zorgen maakt erom? Zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.
    Succes!

Deel Deze Pagina