Hallo meiden, Mijn ouders gaan morgen voor 2 weken op vakantie naar Limburg. Wij gaan volgende week do tot zo bij ze logeren daar. Ze hebben een appartement gehuurd in Honthem, gemeente Margraten. De boerderij waar ze zitten ligt op steenworp afstand van die Amerikaanse begraafplaats. Die begraafplaats ligt daar praktisch in de achtertuin zeg maar. En staan verder geen huizen tussen alleen een weiland en een weg. Hemelsbreed is het misschien 1,5 km. Ik vind dit eigenlijk best wel eng! Hhahahaha Snappen jullie dat, of ben ik nu een freak? Ik had het nooit zelf geboekt, maar ja, het is al aardig dat we langs mogen komen, dus ik durf er niks over te zeggen!
nee dat snap ik niet, 1,5 km is toch hartstikke ver weg. Je kunt het waarschijnlijk niet eens zien vanaf de achtertuin.
Ik zou er echt geen problemen mee hebben, maar goed, ik geloof ook geen een verhaal in het spooktopic
Nou ik geef je gelijk! Ik krijg echt de kriebels van begraafplaatsen en zal er dus alleen komen met een begravenis. En ik zal zeker niet ergens willen slapen waarbij je uit je raam een begraafplaats kan zien.. Brrr!
Helpt het als ik zeg dat je veel meer entiteiten vindt, daar waar veel mensen zijn..dan op een begraafplaats?..
1,5km. Ik denk dat wel een hele grote afstand is. Trouwens begraafplaatsen zijn de ideale buren. Nooit ambras mee, en anders laat je de hond los op die rammelende knoken (lekker eten)
Heel mijn jeugd heb ik gewoond in een slaapkamer met de begraafplaats als uitzicht En ik kan je vertellen dat het létterlijk een dode boel was. Nog nooit heb ik ergens ooit last van gehad. Ik vond het wel een leuk uitzicht eigenlijk. Er was nooit iets te zien of te doen; behalve bomen bomen bomen bomen nja, en grafzerken dan.
Haaahaha... ik geloof niet in spookverhalen... lekker rustig zou ik zeggen! Nooit problemen met je buren... ze zeggen toch niks terug
Ik heb het rare idee in mn hoofd dat het ongeluk brengt. waarom ik dat denk weet ik niet. stom toch? en het is ook nog eens 1 vd grootste begraafplaatsen ter wereld. bah
Ik ga wel eens naar een begraafplaats in de buurt hier, als ik mijn hoofd wil leegmaken. Klinkt misschien gek, maar het is er mooi en groen..en rustig. ga ik even op een bankje in de zon bij de fontein zitten...en er ligt daar niemand die ik gekend heb.
Ik ben wel eens op die begraafplaats in Margraten geweest, vond het daar heel "rustig". Lekker genieten van je vakantie
Ik vind dat ook eng hoor...heb ooit 3 kinderen over een begraafplaats zien lopen...en toen ik met mijn zoontje van 1,5 naar het graf van mijn opa ging, zwaaide mijn zoontje naar het graf en zei opa opa en lachte....oftewel ik geloof zeer zeker in dat er meer is dan alleen het leven op aarde.
Ja hoor, zeker. Heb je msschien iets te veel te walking dead gekeken Geen zorgen maken, ze komen echt niet bij je spoken
Wat kan er gebeuren? Het is maar een begraafplaats en daar is het gewoon rustig toch En 1,5 km van je vandaan. Niet druk over maken.
Ik heb eens een keer in een vakantiehuisje in Engeland geslapen en dat lag op een begraafplaats naast een kerk van zo'n heel klein typisch Engels plaatsje. Wij kwamen daar in het pikkedonker 's nachts om 01.00 aan dus we wisten niet hoe de omgeving van het huisje eruit zag en aan de voorkant ligt het gewoon aan een straat. En het was via via gehuurd in het pre-internettijdperk dus geen websites etc. Het is een huisje dat werd gebouwd in 1600, dus echt heel oud. Ik doe dus 's ochtends met mijn slaaphoofd het gordijn open en het eerste wat ik zie is een hele grote grafzerk met nog meer grafzerken erom heen. Was wel even schrikken LOL. Heb er overigens heerlijk geslapen en geen last gehad van spoken, tovenaars, hij-die-niet-genoemd-mag-worden ed.
Brr ik zou het dood en dood eng vinden!!! Ben echt als de dood voor geesten Ml heeft deze week nachtdienst, gister avond laat had ik de kleine naar bed gebracht en ik sluit alles af beneden en loop door de gang gaat ineens het licht uit nooouwww!!!! dan pis ik nog net niet in broek van de angst.. Laat staan dat ik naast een kerkhof ga slapen